Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opella de Passione Domini cz.1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Opella de Passione Domini to unikalny zbiór dwunastu utworów muzycznych, które były wykonane w trakcie medytacji pasyjnych przez jezuicką sodalicję Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny we Wrocławiu. Teksty do tych medytacji stworzył Johannes Thamm (1719-1787), który pełnił rolę prefekta wspólnoty nawet po rozwiązaniu Towarzystwa Jezusowego na Śląsku w 1776 roku. Kompozycje muzyczne, towarzyszące recytatywom i ariom, zostały prawdopodobnie skomponowane przez ucznia Thamma, Antona Weiganga (1751-1829), uznawanego za jednego z wybitniejszych kompozytorów działających na przełomie XVIII i XIX wieku na Śląsku i w regionie Kłodzka. Współczesna edycja przedstawia zrekonstruowaną strukturę całej kompozycji, opierając się na dwóch rękopisach pochodzących z klasztoru kanoników regularnych we Wrocławiu, które obecnie znajdują się w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Opella de Passione Domini to unikalny zbiór dwunastu utworów muzycznych, które były wykonane w trakcie medytacji pasyjnych przez jezuicką sodalicję Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny we Wrocławiu. Teksty do tych medytacji stworzył Johannes Thamm (1719-1787), który pełnił rolę prefekta wspólnoty nawet po rozwiązaniu Towarzystwa Jezusowego na Śląsku w 1776 roku. Kompozycje muzyczne, towarzyszące recytatywom i ariom, zostały prawdopodobnie skomponowane przez ucznia Thamma, Antona Weiganga (1751-1829), uznawanego za jednego z wybitniejszych kompozytorów działających na przełomie XVIII i XIX wieku na Śląsku i w regionie Kłodzka. Współczesna edycja przedstawia zrekonstruowaną strukturę całej kompozycji, opierając się na dwóch rękopisach pochodzących z klasztoru kanoników regularnych we Wrocławiu, które obecnie znajdują się w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie.
