Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce postanowiłam zebrać i uporządkować istniejącą wiedzę na temat opakowań, wprowadzając jednocześnie aktualizacje dotyczące obszarów dotychczas pomijanych w badaniach naukowych. Nie roszczę sobie prawa do uznania tej pracy za najbardziej wyczerpujący i aktualny zasób dostępny na rynku. Z własnego doświadczenia, zarówno jako naukowiec, jak i praktyk, jestem świadoma skomplikowania tego zagadnienia, które próbowałam przedstawić. Celem tej publikacji jest przywrócenie opakowaniom należnego im miejsca w naukach o zarządzaniu i marketingu oraz zainteresowanie tym tematem środowisk naukowych i biznesowych, co, mam nadzieję, zainspiruje do dalszych badań i wymiany doświadczeń. Chciałabym też wpłynąć na zbliżenie tych dwóch społeczności, zmniejszając różnice w sposobie postrzegania roli opakowań. Jestem młodym naukowcem i praktykiem, i początkowo miałam trudności z łączeniem perspektywy naukowej i biznesowej, a zebranie materiałów na tę publikację zajęło mi kilka lat.
Autorka
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce postanowiłam zebrać i uporządkować istniejącą wiedzę na temat opakowań, wprowadzając jednocześnie aktualizacje dotyczące obszarów dotychczas pomijanych w badaniach naukowych. Nie roszczę sobie prawa do uznania tej pracy za najbardziej wyczerpujący i aktualny zasób dostępny na rynku. Z własnego doświadczenia, zarówno jako naukowiec, jak i praktyk, jestem świadoma skomplikowania tego zagadnienia, które próbowałam przedstawić. Celem tej publikacji jest przywrócenie opakowaniom należnego im miejsca w naukach o zarządzaniu i marketingu oraz zainteresowanie tym tematem środowisk naukowych i biznesowych, co, mam nadzieję, zainspiruje do dalszych badań i wymiany doświadczeń. Chciałabym też wpłynąć na zbliżenie tych dwóch społeczności, zmniejszając różnice w sposobie postrzegania roli opakowań. Jestem młodym naukowcem i praktykiem, i początkowo miałam trudności z łączeniem perspektywy naukowej i biznesowej, a zebranie materiałów na tę publikację zajęło mi kilka lat.
Autorka
