Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Od walenia po łapach do zmarszczenia brwi, czyli o środkach dyscyplinujących w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich latach wiele uwagi poświęcono kwestii dyscypliny szkolnej. W medialnym szumie, który towarzyszył tej debacie, głosy praktyków bywają często niesłyszalne. Warto jednak zastanowić się ponownie nad tym zagadnieniem, gdy emocje opadły. Jak powinien wyglądać efektywny system utrzymywania dyscypliny wśród uczniów? Autorka książki opiera swoje wnioski głównie na osobistych spostrzeżeniach oraz na tym, co zaobserwowała u bardziej doświadczonych nauczycieli w różnych sytuacjach. Dzieli się również wiedzą zaczerpniętą z literatury na temat trudności w zarządzaniu klasą. Tekst książki napisany jest językiem potocznym, pełnym emocji i, jak określa to autorka, "pirackim" stylem argumentacji, co może nie wszystkim przypaść do gustu. Jednak zdecydowanie warto się z nim zapoznać, aby unikać pułapek, które autorka wprost i szczerze prezentuje czytelnikowi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich latach wiele uwagi poświęcono kwestii dyscypliny szkolnej. W medialnym szumie, który towarzyszył tej debacie, głosy praktyków bywają często niesłyszalne. Warto jednak zastanowić się ponownie nad tym zagadnieniem, gdy emocje opadły. Jak powinien wyglądać efektywny system utrzymywania dyscypliny wśród uczniów? Autorka książki opiera swoje wnioski głównie na osobistych spostrzeżeniach oraz na tym, co zaobserwowała u bardziej doświadczonych nauczycieli w różnych sytuacjach. Dzieli się również wiedzą zaczerpniętą z literatury na temat trudności w zarządzaniu klasą. Tekst książki napisany jest językiem potocznym, pełnym emocji i, jak określa to autorka, "pirackim" stylem argumentacji, co może nie wszystkim przypaść do gustu. Jednak zdecydowanie warto się z nim zapoznać, aby unikać pułapek, które autorka wprost i szczerze prezentuje czytelnikowi.
