Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Od start-upu do potęgi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co naprawdę popycha najbardziej uznanych przedsiębiorców do działania? Czy są to kwestie finansowe, pragnienie uznania, a może chęć zdobycia sławy? Jakie cechy i sposób myślenia skłaniają ich do tak dużego wysiłku? Czy innowatorzy w biznesie posiadają jakieś wyjątkowe cechy? Badania wskazują, że wartości, którymi się kierują, odgrywają kluczową rolę nie tylko w ich osobistym poczuciu sensu życia, ale i w osiąganych sukcesach zawodowych. Te wartości, wspierane przez określony sposób myślenia i działania, prowadzą do znakomitych wyników w biznesie. W książce tej autorzy przedstawiają, jak twórcy internetowych gigantów, tacy jak Jeff Bezos, Larry Page, Sergey Brin i Mark Zuckerberg, potrafili dokonać naprawdę niezwykłych rzeczy. To na ich przykładzie ukazane jest, jak startupy, poprzez adopcję określonego podejścia i modeli zachowań ich założycieli, mogą przekształcić się w firmy, które zmieniają sposób, w jaki ludzie na całym świecie funkcjonują.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co naprawdę popycha najbardziej uznanych przedsiębiorców do działania? Czy są to kwestie finansowe, pragnienie uznania, a może chęć zdobycia sławy? Jakie cechy i sposób myślenia skłaniają ich do tak dużego wysiłku? Czy innowatorzy w biznesie posiadają jakieś wyjątkowe cechy? Badania wskazują, że wartości, którymi się kierują, odgrywają kluczową rolę nie tylko w ich osobistym poczuciu sensu życia, ale i w osiąganych sukcesach zawodowych. Te wartości, wspierane przez określony sposób myślenia i działania, prowadzą do znakomitych wyników w biznesie. W książce tej autorzy przedstawiają, jak twórcy internetowych gigantów, tacy jak Jeff Bezos, Larry Page, Sergey Brin i Mark Zuckerberg, potrafili dokonać naprawdę niezwykłych rzeczy. To na ich przykładzie ukazane jest, jak startupy, poprzez adopcję określonego podejścia i modeli zachowań ich założycieli, mogą przekształcić się w firmy, które zmieniają sposób, w jaki ludzie na całym świecie funkcjonują.
