Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ocenianie i pomiar biegłości językowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom ten analizuje różnorodne aspekty oceniania uczniów i ich umiejętności językowych w procesie glottodydaktyki, a także wyzwań, które stoją przed nauczycielami języków obcych na różnych etapach edukacyjnych. Książka gromadzi prace badaczy zajmujących się procesami nauki i nauczania na poziomie akademickim, jak również praktyków, którzy skupiają się na ocenie biegłości językowej w kontekście nauki języków, zarówno w szkołach, jak i na lektoratach. Publikacja ta skupia się na dwóch głównych obszarach: różnorodności form ewaluacji i procesach weryfikacji narzędzi pomiaru językowego, oraz na problemach, z jakimi mierzą się nauczyciele i lektorzy praktycznie, prezentując rozwiązania poprzez innowacyjne podejścia do oceny ucznia. Monografia ta łączy w sobie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne podejście do tematu, i jest adresowana do nauczycieli glottodydaktyków na różnych poziomach nauczania, oferując nowe metody oceny umiejętności językowych w zróżnicowanych kontekstach edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom ten analizuje różnorodne aspekty oceniania uczniów i ich umiejętności językowych w procesie glottodydaktyki, a także wyzwań, które stoją przed nauczycielami języków obcych na różnych etapach edukacyjnych. Książka gromadzi prace badaczy zajmujących się procesami nauki i nauczania na poziomie akademickim, jak również praktyków, którzy skupiają się na ocenie biegłości językowej w kontekście nauki języków, zarówno w szkołach, jak i na lektoratach. Publikacja ta skupia się na dwóch głównych obszarach: różnorodności form ewaluacji i procesach weryfikacji narzędzi pomiaru językowego, oraz na problemach, z jakimi mierzą się nauczyciele i lektorzy praktycznie, prezentując rozwiązania poprzez innowacyjne podejścia do oceny ucznia. Monografia ta łączy w sobie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne podejście do tematu, i jest adresowana do nauczycieli glottodydaktyków na różnych poziomach nauczania, oferując nowe metody oceny umiejętności językowych w zróżnicowanych kontekstach edukacyjnych.
