Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ocalające zatracenie.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest podzielona na trzy części, które skupiają się na różnych aspektach literackich twórczości wybranych autorów. Każda część zawiera rozdziały poświęcone poszczególnym pisarzom, a struktura ich rozmieszczenia zależy od znaczenia danego zagadnienia w kontekście całości dzieła. Pierwsza część koncentruje się na strategii i poetce fragmentu. W drugiej części badana jest przeszłość oraz powracanie do niej w pamięci, a także wyrażenie indywidualnego doświadczenia. Trzecia część zgłębia naturę podmiotu autorskiego oraz różne koncepcje podmiotowości.
Obecność podmiotu w tekście wyraża się poprzez tak zwany "głos samego tekstu". W prozie omawianych autorów — Haupta, Czycza i Vargi — głos ten należy do bytu, który istnieje w utworze wyłącznie jako głos. Pytanie o tożsamość głosu prowadzi do refleksji zarówno o konkretnej, historycznej jednostce, jak i o psychospołecznych, językowych oraz literackich normach i praktykach. Twórczość tych autorów interpretowana jest jako projekt „ocalającego zatracenia”, w którym zachowuje się ślady pewnej obecności poprzez jej zatracenie i rozproszenie w literackiej formie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest podzielona na trzy części, które skupiają się na różnych aspektach literackich twórczości wybranych autorów. Każda część zawiera rozdziały poświęcone poszczególnym pisarzom, a struktura ich rozmieszczenia zależy od znaczenia danego zagadnienia w kontekście całości dzieła. Pierwsza część koncentruje się na strategii i poetce fragmentu. W drugiej części badana jest przeszłość oraz powracanie do niej w pamięci, a także wyrażenie indywidualnego doświadczenia. Trzecia część zgłębia naturę podmiotu autorskiego oraz różne koncepcje podmiotowości.
Obecność podmiotu w tekście wyraża się poprzez tak zwany "głos samego tekstu". W prozie omawianych autorów — Haupta, Czycza i Vargi — głos ten należy do bytu, który istnieje w utworze wyłącznie jako głos. Pytanie o tożsamość głosu prowadzi do refleksji zarówno o konkretnej, historycznej jednostce, jak i o psychospołecznych, językowych oraz literackich normach i praktykach. Twórczość tych autorów interpretowana jest jako projekt „ocalającego zatracenia”, w którym zachowuje się ślady pewnej obecności poprzez jej zatracenie i rozproszenie w literackiej formie.
