Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Obraz mężczyzny w polskich mediach : prawda, fałsz, stereotyp
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka oferuje intrygującą analizę tematyki płci, przyglądając się postrzeganiu zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Autor stosuje interdyscyplinarne podejście, by przybliżyć współczesne teorie męskości, które mają swoje źródła w badaniach nad mężczyznami oraz kulturą społeczną dotyczącą płci. W publikacji tej dokonana jest również wnikliwa analiza oraz interpretacja obecnego obrazu mężczyzny, widocznego w polskim kinie, czasopismach, materiałach edukacyjnych, reklamie oraz w propozycjach ustawodawczych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka oferuje intrygującą analizę tematyki płci, przyglądając się postrzeganiu zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Autor stosuje interdyscyplinarne podejście, by przybliżyć współczesne teorie męskości, które mają swoje źródła w badaniach nad mężczyznami oraz kulturą społeczną dotyczącą płci. W publikacji tej dokonana jest również wnikliwa analiza oraz interpretacja obecnego obrazu mężczyzny, widocznego w polskim kinie, czasopismach, materiałach edukacyjnych, reklamie oraz w propozycjach ustawodawczych.
