Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowoczesne zarządzanie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten podręcznik to niezbędne kompendium wiedzy dla osób pragnących sprawnie poruszać się w dzisiejszych organizacjach. Dzięki kompleksowemu podejściu do omawianych zagadnień, księga ta staje się niezastąpionym przewodnikiem w dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie kluczowe jest zarządzanie oparte na najnowszych trendach, innowacyjnych koncepcjach i efektywnych metodach. W ramach czterech głównych bloków tematycznych dotyczących zarządzania podręcznik podejmuje kwestie takie jak: strategiczne zarządzanie organizacją, w tym strategie i podstawowe koncepcje zarządzania; zarządzanie procesami, zasobami ludzkimi oraz finansami; wyzwania związane z marketingiem i mediami; oraz zarządzanie w różnych sektorach gospodarki i przestrzeni społecznej. Szczegółowo omówiono także funkcjonowanie instytucji kredytowych, zarządzanie logistyką, działania z zakresu public affairs, public relations oraz lobbingu. Każda część podręcznika wzbogacona została o studia przypadków, pytania kontrolne oraz testowe, co pomaga w efektywnym przyswajaniu materiału.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten podręcznik to niezbędne kompendium wiedzy dla osób pragnących sprawnie poruszać się w dzisiejszych organizacjach. Dzięki kompleksowemu podejściu do omawianych zagadnień, księga ta staje się niezastąpionym przewodnikiem w dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie kluczowe jest zarządzanie oparte na najnowszych trendach, innowacyjnych koncepcjach i efektywnych metodach. W ramach czterech głównych bloków tematycznych dotyczących zarządzania podręcznik podejmuje kwestie takie jak: strategiczne zarządzanie organizacją, w tym strategie i podstawowe koncepcje zarządzania; zarządzanie procesami, zasobami ludzkimi oraz finansami; wyzwania związane z marketingiem i mediami; oraz zarządzanie w różnych sektorach gospodarki i przestrzeni społecznej. Szczegółowo omówiono także funkcjonowanie instytucji kredytowych, zarządzanie logistyką, działania z zakresu public affairs, public relations oraz lobbingu. Każda część podręcznika wzbogacona została o studia przypadków, pytania kontrolne oraz testowe, co pomaga w efektywnym przyswajaniu materiału.
