Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowe spojrzenie na fotograficzne gatunki dziennikarskie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszych czasach świat mediów przeszedł nieodwracalną transformację. Internet spolaryzował tradycyjny porządek medialny, jednocześnie inicjując demokratyczną rewolucję w przepływie informacji. Zmiana ta, od druku do formatu cyfrowego, wykreowała zupełnie nową strukturę komunikacji i mediów.
Książka "Nowe spojrzenie na fotograficzne gatunki dziennikarskie. Teoria ? Analiza ? Interpretacja" autorstwa różnych badaczy, analizuje ewolucję paradygmatu fotografii dziennikarskiej w tej nowej rzeczywistości medialnej. Skupia się na tym, jak zmieniły się granice i charakterystyczne cechy różnych gatunków fotograficznych w dziennikarstwie, a także w jaki sposób nowe formy fotodziennikarstwa zdemokratyzowały i złamały monopol profesjonalnych fotoreporterów.
Jak zauważa prof. dr hab. Tadeusz Kononiuk z Uniwersytetu Warszawskiego, książka oferuje wnikliwe spojrzenie na te kwestie, zachęcając do głębszej refleksji nad przyszłością mediów wizualnych w dynamicznie rozwijającym się krajobrazie cyfrowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszych czasach świat mediów przeszedł nieodwracalną transformację. Internet spolaryzował tradycyjny porządek medialny, jednocześnie inicjując demokratyczną rewolucję w przepływie informacji. Zmiana ta, od druku do formatu cyfrowego, wykreowała zupełnie nową strukturę komunikacji i mediów.
Książka "Nowe spojrzenie na fotograficzne gatunki dziennikarskie. Teoria ? Analiza ? Interpretacja" autorstwa różnych badaczy, analizuje ewolucję paradygmatu fotografii dziennikarskiej w tej nowej rzeczywistości medialnej. Skupia się na tym, jak zmieniły się granice i charakterystyczne cechy różnych gatunków fotograficznych w dziennikarstwie, a także w jaki sposób nowe formy fotodziennikarstwa zdemokratyzowały i złamały monopol profesjonalnych fotoreporterów.
Jak zauważa prof. dr hab. Tadeusz Kononiuk z Uniwersytetu Warszawskiego, książka oferuje wnikliwe spojrzenie na te kwestie, zachęcając do głębszej refleksji nad przyszłością mediów wizualnych w dynamicznie rozwijającym się krajobrazie cyfrowym.
