Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce przedstawiono, jak dostosować organizację do nowego modelu pracy, który wyłonił się po zmianach spowodowanych pandemią COVID-19. Autorzy, czerpiąc z najnowszych badań oraz własnych doświadczeń, ukazują, jak zmodyfikowane oczekiwania pracowników wpłynęły na podejście pracodawców w kontekście pracy zdalnej.
Dzięki lekturze czytelnicy zyskają wiedzę na temat:
- przekształcenia struktury pracy i przygotowania się na nową rzeczywistość,
- organizacji pracy oraz przestrzeni biurowej w ramach hybrydowego modelu,
- wspierania liderów i motywowania zespołów,
- zarządzania "wirtualnymi" zespołami,
- podnoszenia technologicznych umiejętności pracowników.
Interesującym elementem książki są wyniki badania Trendy 2021, które ukazują wpływ pandemii na świadczenia pozapłacowe. Autorami są uczestnicy podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, specjaliści w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Publikacja zawiera cenne informacje dla przedsiębiorców, menedżerów, a także pracowników działów HR i kadrowo-płacowych. Może być także użyteczna dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz dla uczestników kursów MBA.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce przedstawiono, jak dostosować organizację do nowego modelu pracy, który wyłonił się po zmianach spowodowanych pandemią COVID-19. Autorzy, czerpiąc z najnowszych badań oraz własnych doświadczeń, ukazują, jak zmodyfikowane oczekiwania pracowników wpłynęły na podejście pracodawców w kontekście pracy zdalnej.
Dzięki lekturze czytelnicy zyskają wiedzę na temat:
- przekształcenia struktury pracy i przygotowania się na nową rzeczywistość,
- organizacji pracy oraz przestrzeni biurowej w ramach hybrydowego modelu,
- wspierania liderów i motywowania zespołów,
- zarządzania "wirtualnymi" zespołami,
- podnoszenia technologicznych umiejętności pracowników.
Interesującym elementem książki są wyniki badania Trendy 2021, które ukazują wpływ pandemii na świadczenia pozapłacowe. Autorami są uczestnicy podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, specjaliści w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Publikacja zawiera cenne informacje dla przedsiębiorców, menedżerów, a także pracowników działów HR i kadrowo-płacowych. Może być także użyteczna dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz dla uczestników kursów MBA.
