Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neuronauka a buddyzm. Realne życie czy jego iluzja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Twoje ja to nieprzerwane połączenie ciała i umysłu. Podczas gdy ciało znamy dobrze, zagadką pozostaje, w jaki sposób funkcjonuje nasz umysł. Kim jesteśmy? Jakie mamy powody, by być na tym świecie? Skąd biorą się nasze cierpienia? Te pytania były przedmiotem rozważań ludzi od wieków. Filozofowie, duchowi przywódcy, naukowcy oraz twórcy sztuki od dawna zgłębiają te zagadnienia. W zachodniej filozofii człowiek definiowany jest przede wszystkim poprzez zdolność do myślenia, co jest w kontraście do wschodnich szkół filozoficznych takich jak buddyzm, taoizm czy niektóre nurty hinduizmu. Dobitnie pokazują one swoją nieufność w stosunku do racjonalnego myślenia. Jak mówi buddyzm zen: "Nie ma myśli, nie ma problemu." Dla większości ludzi to, co określa nas jako jednostki, to nasza jaźń — chyba pierwszy element przychodzi nam do głowy, gdy rozważamy naszą tożsamość. W koncepcji buddyzmu oraz w nowoczesnej psychologii kwantowej, jaźń postrzegana jest jako dynamiczna kompozycja doznań, wspomnień, cech oraz skłonności. To właśnie ten nieustanny proces stanowi kontinuum ciała i umysłu. Wiemy, czym jest nasze ciało, ale co z umysłem? Jak on funkcjonuje?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Twoje ja to nieprzerwane połączenie ciała i umysłu. Podczas gdy ciało znamy dobrze, zagadką pozostaje, w jaki sposób funkcjonuje nasz umysł. Kim jesteśmy? Jakie mamy powody, by być na tym świecie? Skąd biorą się nasze cierpienia? Te pytania były przedmiotem rozważań ludzi od wieków. Filozofowie, duchowi przywódcy, naukowcy oraz twórcy sztuki od dawna zgłębiają te zagadnienia. W zachodniej filozofii człowiek definiowany jest przede wszystkim poprzez zdolność do myślenia, co jest w kontraście do wschodnich szkół filozoficznych takich jak buddyzm, taoizm czy niektóre nurty hinduizmu. Dobitnie pokazują one swoją nieufność w stosunku do racjonalnego myślenia. Jak mówi buddyzm zen: "Nie ma myśli, nie ma problemu." Dla większości ludzi to, co określa nas jako jednostki, to nasza jaźń — chyba pierwszy element przychodzi nam do głowy, gdy rozważamy naszą tożsamość. W koncepcji buddyzmu oraz w nowoczesnej psychologii kwantowej, jaźń postrzegana jest jako dynamiczna kompozycja doznań, wspomnień, cech oraz skłonności. To właśnie ten nieustanny proces stanowi kontinuum ciała i umysłu. Wiemy, czym jest nasze ciało, ale co z umysłem? Jak on funkcjonuje?
