Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współcześnie obserwujemy rosnące zainteresowanie naukowców, zwłaszcza psychologów i pedagogów, wynikami badań mózgu uzyskiwanymi poprzez nowoczesne technologie neuroobrazowania, takie jak funkcjonalny rezonans magnetyczny oraz tomografia komputerowa. Te wyniki stanowią podstawę do przekształcania tradycyjnych metod nauczania i uczenia się. Dzięki możliwości nieinwazyjnego monitorowania aktywności mózgu podczas procesu edukacji, możemy lepiej zrozumieć, jak działa umysł w trakcie przyswajania wiedzy, a także jakie kroki należy podjąć, aby szkolna edukacja stała się bardziej dostosowana do funkcjonowania neuronów.
Autorzy książki starają się odpowiedzieć na pytanie, czy nowo zdobyta wiedza o mózgu jest na tyle solidna i pełna, by mogła stanowić fundament dla opracowania innowacyjnych strategii nauczania w szkolnej rzeczywistości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współcześnie obserwujemy rosnące zainteresowanie naukowców, zwłaszcza psychologów i pedagogów, wynikami badań mózgu uzyskiwanymi poprzez nowoczesne technologie neuroobrazowania, takie jak funkcjonalny rezonans magnetyczny oraz tomografia komputerowa. Te wyniki stanowią podstawę do przekształcania tradycyjnych metod nauczania i uczenia się. Dzięki możliwości nieinwazyjnego monitorowania aktywności mózgu podczas procesu edukacji, możemy lepiej zrozumieć, jak działa umysł w trakcie przyswajania wiedzy, a także jakie kroki należy podjąć, aby szkolna edukacja stała się bardziej dostosowana do funkcjonowania neuronów.
Autorzy książki starają się odpowiedzieć na pytanie, czy nowo zdobyta wiedza o mózgu jest na tyle solidna i pełna, by mogła stanowić fundament dla opracowania innowacyjnych strategii nauczania w szkolnej rzeczywistości.
