Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauka o informacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest skierowana do osób zainteresowanych szerokim wachlarzem zagadnień związanych z informacją i działalnością informacyjną, ze szczególnym uwzględnieniem studentów bibliologii, informatologii oraz bibliotekarzy. Publikacja przedstawia aktualny stan nauki o informacji w Polsce oraz jej przyszły potencjał. To kompendium zawiera zaktualizowaną wiedzę na temat informacji i nauki o niej, zachęcając do dalszych badań nad obecnym stanem oraz przyszłymi kierunkami rozwoju informacji i działalności informacyjnej w Polsce i poza jej granicami. Autorzy omawiają kluczowe aspekty współczesnej nauki o informacji, bez roszczenia sobie pretensji do pełnej wyczerpalności czy autorytatywnych wniosków.
Szczególną uwagę poświęcono tym kwestiom, które są zgodne z programami nauczania na uczelniach wyższych w Polsce, związanymi z nauką o informacji. Omówione zagadnienia odnoszą się również do praktycznej działalności i umiejętności informacyjnych, uwzględniając wypracowane normy i standardy, jak również aktualne usługi informacyjne dla różnorodnych odbiorców. Odbiorcy ci korzystają z rozmaitych źródeł informacji, w tym z Internetu i mediów społecznościowych.
Kluczowym elementem monografii jest promowanie odpowiedzialności za tworzenie, dystrybucję i użytkowanie informacji zarówno w przestrzeni wirtualnej, jak i rzeczywistej. Książka kładzie nacisk na rozwijanie nowoczesnych i efektywnych podstaw badawczych, które obejmują analizę kondycji współczesnych instytucji informacyjnych oraz ich roli w nowoczesnej edukacji dopasowanej do potrzeb społeczeństwa informacyjnego i pokolenia sieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest skierowana do osób zainteresowanych szerokim wachlarzem zagadnień związanych z informacją i działalnością informacyjną, ze szczególnym uwzględnieniem studentów bibliologii, informatologii oraz bibliotekarzy. Publikacja przedstawia aktualny stan nauki o informacji w Polsce oraz jej przyszły potencjał. To kompendium zawiera zaktualizowaną wiedzę na temat informacji i nauki o niej, zachęcając do dalszych badań nad obecnym stanem oraz przyszłymi kierunkami rozwoju informacji i działalności informacyjnej w Polsce i poza jej granicami. Autorzy omawiają kluczowe aspekty współczesnej nauki o informacji, bez roszczenia sobie pretensji do pełnej wyczerpalności czy autorytatywnych wniosków.
Szczególną uwagę poświęcono tym kwestiom, które są zgodne z programami nauczania na uczelniach wyższych w Polsce, związanymi z nauką o informacji. Omówione zagadnienia odnoszą się również do praktycznej działalności i umiejętności informacyjnych, uwzględniając wypracowane normy i standardy, jak również aktualne usługi informacyjne dla różnorodnych odbiorców. Odbiorcy ci korzystają z rozmaitych źródeł informacji, w tym z Internetu i mediów społecznościowych.
Kluczowym elementem monografii jest promowanie odpowiedzialności za tworzenie, dystrybucję i użytkowanie informacji zarówno w przestrzeni wirtualnej, jak i rzeczywistej. Książka kładzie nacisk na rozwijanie nowoczesnych i efektywnych podstaw badawczych, które obejmują analizę kondycji współczesnych instytucji informacyjnych oraz ich roli w nowoczesnej edukacji dopasowanej do potrzeb społeczeństwa informacyjnego i pokolenia sieci.
