Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauka historii - nowe wymiary
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka pod hasłem „Historia dla przyszłości, przyszłość nauki historii” stanowi punkt wyjścia do przemyśleń na temat nowoczesnych osiągnięć w badaniach naukowych z dziedziny historii oraz ścieżek, które mogą być obierane w przyszłości. Zespół zaproszonych Autorów analizuje tu różnorodne koncepcje, modele i szkoły badawcze, a także orientuje się na nowe nurtów i zwroty w dziedzinie nauk historycznych. Książka eksploruje metafory, kategorie oraz idee historyczne, zarówno te już uznane, jak i dopiero pojawiające się, włączając w to aspekty ontologiczne, epistemologiczne, metodologiczne i aksjologiczne. Warto zauważyć, że inspiracją przy tworzeniu tej publikacji były wpływowe prace, takie jak „Niebezpieczne idee we współczesnej nauce” pod redakcją Johna Brockmana oraz „Idee, które zmieniły świat” autorstwa Jima Holta. Obie książki wnoszą cenny wkład do dyskusji o przyszłości zdobywania i organizowania wiedzy historycznej, które stara się rozwijać niniejsza publikacja.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka pod hasłem „Historia dla przyszłości, przyszłość nauki historii” stanowi punkt wyjścia do przemyśleń na temat nowoczesnych osiągnięć w badaniach naukowych z dziedziny historii oraz ścieżek, które mogą być obierane w przyszłości. Zespół zaproszonych Autorów analizuje tu różnorodne koncepcje, modele i szkoły badawcze, a także orientuje się na nowe nurtów i zwroty w dziedzinie nauk historycznych. Książka eksploruje metafory, kategorie oraz idee historyczne, zarówno te już uznane, jak i dopiero pojawiające się, włączając w to aspekty ontologiczne, epistemologiczne, metodologiczne i aksjologiczne. Warto zauważyć, że inspiracją przy tworzeniu tej publikacji były wpływowe prace, takie jak „Niebezpieczne idee we współczesnej nauce” pod redakcją Johna Brockmana oraz „Idee, które zmieniły świat” autorstwa Jima Holta. Obie książki wnoszą cenny wkład do dyskusji o przyszłości zdobywania i organizowania wiedzy historycznej, które stara się rozwijać niniejsza publikacja.
