Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauczyciele Wobec Wyzwań Współczesności
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesna szkoła przestaje być wyłącznie miejscem, gdzie nauczyciel przekazuje wiedzę w sposób schematyczny. Ewoluuje w multifunkcyjne środowisko, gdzie zachodzą dynamiczne interakcje społeczne, kulturowe i rozwojowe. Działalność tego typu placówek nie ogranicza się już tylko do realizacji oficjalnego programu nauczania. Coraz większą rolę odgrywa tzw. program ukryty, kształtowany zarówno przez wewnętrzną organizację życia szkoły, jak i przez wkład samych uczniów, którzy wnosi swoje unikalne doświadczenia i perspektywy.
Skuteczność nauczyciela nie sprowadza się jedynie do zdolności dydaktycznych. W obecnych czasach kluczowe jest zdolność do rozpoznawania i zrozumienia problemów uczniów oraz wspieranie ich w procesie poszukiwania rozwiązań. To uwypukla wzrost znaczenia ról wychowawczych i terapeutycznych w pracy nauczyciela. Jestem przekonana, że niniejsza książka okaże się cennym wsparciem, szczególnie dla nauczycieli, którzy mierzą się z codziennymi wyzwaniami edukacyjnymi oraz przygotowują na przyszłe, jeszcze bardziej złożone przeciwności.
Recenzja prof. H. Muszyńskiego podkreśla wartości, jakie wnosi ta publikacja, stając się inspiracją i przewodnikiem po współczesnych wyzwaniach edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesna szkoła przestaje być wyłącznie miejscem, gdzie nauczyciel przekazuje wiedzę w sposób schematyczny. Ewoluuje w multifunkcyjne środowisko, gdzie zachodzą dynamiczne interakcje społeczne, kulturowe i rozwojowe. Działalność tego typu placówek nie ogranicza się już tylko do realizacji oficjalnego programu nauczania. Coraz większą rolę odgrywa tzw. program ukryty, kształtowany zarówno przez wewnętrzną organizację życia szkoły, jak i przez wkład samych uczniów, którzy wnosi swoje unikalne doświadczenia i perspektywy.
Skuteczność nauczyciela nie sprowadza się jedynie do zdolności dydaktycznych. W obecnych czasach kluczowe jest zdolność do rozpoznawania i zrozumienia problemów uczniów oraz wspieranie ich w procesie poszukiwania rozwiązań. To uwypukla wzrost znaczenia ról wychowawczych i terapeutycznych w pracy nauczyciela. Jestem przekonana, że niniejsza książka okaże się cennym wsparciem, szczególnie dla nauczycieli, którzy mierzą się z codziennymi wyzwaniami edukacyjnymi oraz przygotowują na przyszłe, jeszcze bardziej złożone przeciwności.
Recenzja prof. H. Muszyńskiego podkreśla wartości, jakie wnosi ta publikacja, stając się inspiracją i przewodnikiem po współczesnych wyzwaniach edukacyjnych.
