Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauczyciel. Czas, przestrzeń, szkoła, otoczenie i jego (nie)znany wymiar
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne czasy przynoszą ze sobą wiele nieprzewidywalnych i często dramatycznych wydarzeń, które wpływają na nasze życie codzienne. Pandemia COVID-19 znacząco zmieniła naszą rzeczywistość, stawiając przed nami wiele pytań dotyczących ludzkiej egzystencji w tej niestabilnej rzeczywistości. Również system edukacji musiał się dostosować do nowych warunków, które obowiązują od trzech lat. W tych okolicznościach istotne staje się nabycie nowych umiejętności, które mogą przyczynić się do osiągnięcia sukcesu edukacyjnego.
Celem niniejszej książki jest podjęcie dyskusji na temat rzeczywistych i wirtualnych wyobrażeń otaczającego nas świata, który zarówno znaliśmy, jak i tego, który dopiero poznajemy. Obserwujemy, jak w ostatnim czasie zmieniły się role nauczyciela, ucznia, rodzica oraz materialnych i niematerialnych zasobów. Widzimy potrzebę odkrywania nowych możliwości i potencjałów wszystkich uczestników procesu edukacyjnego, aby stworzyć sprzyjające warunki dla współpracy indywidualnej i społecznej, pozwalającej na bliską, a jednocześnie daleką interakcję.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne czasy przynoszą ze sobą wiele nieprzewidywalnych i często dramatycznych wydarzeń, które wpływają na nasze życie codzienne. Pandemia COVID-19 znacząco zmieniła naszą rzeczywistość, stawiając przed nami wiele pytań dotyczących ludzkiej egzystencji w tej niestabilnej rzeczywistości. Również system edukacji musiał się dostosować do nowych warunków, które obowiązują od trzech lat. W tych okolicznościach istotne staje się nabycie nowych umiejętności, które mogą przyczynić się do osiągnięcia sukcesu edukacyjnego.
Celem niniejszej książki jest podjęcie dyskusji na temat rzeczywistych i wirtualnych wyobrażeń otaczającego nas świata, który zarówno znaliśmy, jak i tego, który dopiero poznajemy. Obserwujemy, jak w ostatnim czasie zmieniły się role nauczyciela, ucznia, rodzica oraz materialnych i niematerialnych zasobów. Widzimy potrzebę odkrywania nowych możliwości i potencjałów wszystkich uczestników procesu edukacyjnego, aby stworzyć sprzyjające warunki dla współpracy indywidualnej i społecznej, pozwalającej na bliską, a jednocześnie daleką interakcję.
