Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Na dobry początek. Zbiór piosenek i zabaw muzyczno-ruchowych dla dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dla nauczycieli i rodziców poszukujących kreatywnych metod wspierania rozwoju muzycznego i społecznego dzieci, książka "Na dobry początek" może być idealnym rozwiązaniem. Publikacja ta zawiera nuty do 27 piosenek, które Maciej Kołodziejski skomponował do tekstów autorstwa Katarzyny Moskal-Kozak. W skład materiałów wchodzą również wyróżnione motywy tonalne i rytmiczne, 20 autorskich śpiewanek i rytmiczanek, jak również propozycje zabaw muzyczno-ruchowych. Wszystkie utwory zostały nagrane na CD, co umożliwia łatwe wykorzystanie podczas zajęć.
Książka nie tylko w praktyczny sposób demonstruje podejście autorów do umuzykalniania dzieci, ale również odwołuje się do uznanych teorii i koncepcji edukacyjnych, takich jak teoria uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, idee C. Orffa, E. Jaques-Dalcroze'a i Z. Kodly'a, a także teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
Muzyka, ruch, język i zabawa są integralnymi elementami, które współdziałają na różnych płaszczyznach edukacji muzycznej oraz pedagogiki integracyjnej i specjalnej. Utwory, które skłaniają dzieci do ruchu, tańca, odgrywania ról, rozwijania języka i ekspresji emocji, są kluczową częścią nauczania i uczenia się. W kontekście muzykoterapii dziecięcej systematyczne użycie piosenek jest istotnym narzędziem terapeutycznym, ponieważ mogą one wspierać rozwój społeczny i emocjonalny poprzez promowanie kontaktów, relacji i współpracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dla nauczycieli i rodziców poszukujących kreatywnych metod wspierania rozwoju muzycznego i społecznego dzieci, książka "Na dobry początek" może być idealnym rozwiązaniem. Publikacja ta zawiera nuty do 27 piosenek, które Maciej Kołodziejski skomponował do tekstów autorstwa Katarzyny Moskal-Kozak. W skład materiałów wchodzą również wyróżnione motywy tonalne i rytmiczne, 20 autorskich śpiewanek i rytmiczanek, jak również propozycje zabaw muzyczno-ruchowych. Wszystkie utwory zostały nagrane na CD, co umożliwia łatwe wykorzystanie podczas zajęć.
Książka nie tylko w praktyczny sposób demonstruje podejście autorów do umuzykalniania dzieci, ale również odwołuje się do uznanych teorii i koncepcji edukacyjnych, takich jak teoria uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, idee C. Orffa, E. Jaques-Dalcroze'a i Z. Kodly'a, a także teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
Muzyka, ruch, język i zabawa są integralnymi elementami, które współdziałają na różnych płaszczyznach edukacji muzycznej oraz pedagogiki integracyjnej i specjalnej. Utwory, które skłaniają dzieci do ruchu, tańca, odgrywania ról, rozwijania języka i ekspresji emocji, są kluczową częścią nauczania i uczenia się. W kontekście muzykoterapii dziecięcej systematyczne użycie piosenek jest istotnym narzędziem terapeutycznym, ponieważ mogą one wspierać rozwój społeczny i emocjonalny poprzez promowanie kontaktów, relacji i współpracy.
