Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Myślenie w edukacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przekład dzieła M. Lipmana (1923–2010), cenionego teoretyka edukacji i twórcy programu „Philosophy for Children”, stanowi przełom w podejściu do nauczania ukierunkowanego na rozwijanie umiejętności myślenia. Książka zawiera szczegółową analizę trzech rodzajów myślenia: twórczego, krytycznego i troskliwego, oraz metod ich doskonalenia.
Publikacja jest skierowana do pedagogów, nauczycieli, edukatorów, studentów pedagogiki oraz nauk społecznych i humanistycznych, a także badaczy edukacji i filozofów. To wartościowe źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie wspierać uczniów w rozwijaniu umiejętności refleksyjnego i rozumnego myślenia na różnych etapach edukacji. Lipman nie tylko omawia podstawy umiejętności myślenia i oceniania, ale pokazuje także, w jaki sposób można użyć wspólnoty dociekania jako kluczowego narzędzia zmniejszania przemocy w szkołach oraz poprawy edukacji dzieci z grup ryzyka. Szczególnie wartościowe dla pedagogów są przedstawione przykłady sytuacji szkolnych, takich jak dialogi instruktażowe czy cytowane pytania nauczycieli, które mogą posłużyć jako wskazówki do konstrukcji własnych strategii edukacyjnych nastawionych na rozwijanie myślenia.
Tekst ten od wydawcy podkreśla istotę podejścia M. Lipmana i jego wkład w nowoczesne nauczanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przekład dzieła M. Lipmana (1923–2010), cenionego teoretyka edukacji i twórcy programu „Philosophy for Children”, stanowi przełom w podejściu do nauczania ukierunkowanego na rozwijanie umiejętności myślenia. Książka zawiera szczegółową analizę trzech rodzajów myślenia: twórczego, krytycznego i troskliwego, oraz metod ich doskonalenia.
Publikacja jest skierowana do pedagogów, nauczycieli, edukatorów, studentów pedagogiki oraz nauk społecznych i humanistycznych, a także badaczy edukacji i filozofów. To wartościowe źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie wspierać uczniów w rozwijaniu umiejętności refleksyjnego i rozumnego myślenia na różnych etapach edukacji. Lipman nie tylko omawia podstawy umiejętności myślenia i oceniania, ale pokazuje także, w jaki sposób można użyć wspólnoty dociekania jako kluczowego narzędzia zmniejszania przemocy w szkołach oraz poprawy edukacji dzieci z grup ryzyka. Szczególnie wartościowe dla pedagogów są przedstawione przykłady sytuacji szkolnych, takich jak dialogi instruktażowe czy cytowane pytania nauczycieli, które mogą posłużyć jako wskazówki do konstrukcji własnych strategii edukacyjnych nastawionych na rozwijanie myślenia.
Tekst ten od wydawcy podkreśla istotę podejścia M. Lipmana i jego wkład w nowoczesne nauczanie.
