Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Myśl ikonicznie!
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Drodzy uczniowie, dostajecie wskazówkę, jak podejść do tematu rozprawki, lecz Waszym celem jest napisanie jej samodzielnie. Pamiętajcie o wykorzystywaniu synonimów i bogatym języku obrazowym. To, co Wam daję, to wstępna struktura, a resztę musicie wypracować sami. Pragnę, aby rozprawka czy wypowiedź argumentacyjna przestała być przerażająca. Zachęcam Was do podejścia do rysunkowych rozprawek z otwartym umysłem. Śmiało korzystajcie z udzielonych wskazówek!
Dlaczego powstała książka "Myśl ikonicznie! Rysunkowe rozprawki"? Jako doświadczona nauczycielka języka polskiego, podczas pandemii uczyłam ósmoklasistów pisania rozprawek. Wtedy zrodził się pomysł na użycie schematów rysunkowych (patrz: rozprawka nr 1). Był to prawdziwy przełom, ponieważ jeden z moich uczniów, Miłosz, stał się doskonałym przykładem skuteczności tej metody — rysunki pomogły mu wizualizować każdą kolejną rozprawkę. Wypróbowałam tę metodę w kolejnych latach i odkryłam, że warto łączyć myślenie obrazowe ze słowem pisanym. Ta książka w graficzny sposób porządkuje wiedzę o rozprawkach. Jestem pewna, że zarówno uczniowie, jak i nauczyciele znajdą tu cenny materiał do analizy tej formy wypowiedzi. Przekładam tematy z egzaminów ósmoklasisty na zrozumiały język, aby uczniowie mogli m.in. odróżniać argumenty od przykładów. W tym celu przykłady z lektur umieszczam oddzielnie, zaś argumenty łączę z rysunkami. Mam nadzieję, że moje koleżanki i koledzy nauczyciele przyjmą ten pomysł z aprobatą, a uczniowie znajdą motywację do pracy – schematy porządkują myśli, ale każdy argument i przykład trzeba samodzielnie rozbudować.
Nie każdy schemat w części rysunkowej zawiera bezpośrednie wnioski cząstkowe po zestawieniu argumentu z przykładem, ale są one nie mniej istotne. Pamiętajcie o ich uwzględnieniu! Podejmijcie się zadania i dodawajcie je śmiało, korzystając z moich wskazówek zawartych w pierwszych schematach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
41.76 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 9
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 9 szt.
Drodzy uczniowie, dostajecie wskazówkę, jak podejść do tematu rozprawki, lecz Waszym celem jest napisanie jej samodzielnie. Pamiętajcie o wykorzystywaniu synonimów i bogatym języku obrazowym. To, co Wam daję, to wstępna struktura, a resztę musicie wypracować sami. Pragnę, aby rozprawka czy wypowiedź argumentacyjna przestała być przerażająca. Zachęcam Was do podejścia do rysunkowych rozprawek z otwartym umysłem. Śmiało korzystajcie z udzielonych wskazówek!
Dlaczego powstała książka "Myśl ikonicznie! Rysunkowe rozprawki"? Jako doświadczona nauczycielka języka polskiego, podczas pandemii uczyłam ósmoklasistów pisania rozprawek. Wtedy zrodził się pomysł na użycie schematów rysunkowych (patrz: rozprawka nr 1). Był to prawdziwy przełom, ponieważ jeden z moich uczniów, Miłosz, stał się doskonałym przykładem skuteczności tej metody — rysunki pomogły mu wizualizować każdą kolejną rozprawkę. Wypróbowałam tę metodę w kolejnych latach i odkryłam, że warto łączyć myślenie obrazowe ze słowem pisanym. Ta książka w graficzny sposób porządkuje wiedzę o rozprawkach. Jestem pewna, że zarówno uczniowie, jak i nauczyciele znajdą tu cenny materiał do analizy tej formy wypowiedzi. Przekładam tematy z egzaminów ósmoklasisty na zrozumiały język, aby uczniowie mogli m.in. odróżniać argumenty od przykładów. W tym celu przykłady z lektur umieszczam oddzielnie, zaś argumenty łączę z rysunkami. Mam nadzieję, że moje koleżanki i koledzy nauczyciele przyjmą ten pomysł z aprobatą, a uczniowie znajdą motywację do pracy – schematy porządkują myśli, ale każdy argument i przykład trzeba samodzielnie rozbudować.
Nie każdy schemat w części rysunkowej zawiera bezpośrednie wnioski cząstkowe po zestawieniu argumentu z przykładem, ale są one nie mniej istotne. Pamiętajcie o ich uwzględnieniu! Podejmijcie się zadania i dodawajcie je śmiało, korzystając z moich wskazówek zawartych w pierwszych schematach.