Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Muzyczność w dramacie i teatrze
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Muzyczność w dramacie i teatrze" bada złożoną relację między dwoma różnorodnymi światami – teatrem i muzyką – które mimo swoich różnic współzależnie się przeplatają. Publikacja ta podejmuje cenną próbę analizy, jak te dwie dziedziny sztuki oddziałują na siebie nawzajem. Autorzy przenoszą czytelnika przez różnorodne aspekty tej interakcji: od powtarzalnych elementów językowych, przez chóralność i wielobarwność instrumentacji, aż po dynamikę struktur tanecznych oraz beznutowe kompozycje dźwiękowe. Swoimi analizami i wnioskami, książka wzbogaca naszą wiedzę o dźwiękowym wymiarze teatru, a także dostarcza licznych trafnych spostrzeżeń. Dzięki tej dobrze skonstruowanej pracy mamy do dyspozycji wartościowe źródło informacji, które staje się nieocenionym punktem odniesienia w badaniach nad interakcją muzyki i teatru.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Muzyczność w dramacie i teatrze" bada złożoną relację między dwoma różnorodnymi światami – teatrem i muzyką – które mimo swoich różnic współzależnie się przeplatają. Publikacja ta podejmuje cenną próbę analizy, jak te dwie dziedziny sztuki oddziałują na siebie nawzajem. Autorzy przenoszą czytelnika przez różnorodne aspekty tej interakcji: od powtarzalnych elementów językowych, przez chóralność i wielobarwność instrumentacji, aż po dynamikę struktur tanecznych oraz beznutowe kompozycje dźwiękowe. Swoimi analizami i wnioskami, książka wzbogaca naszą wiedzę o dźwiękowym wymiarze teatru, a także dostarcza licznych trafnych spostrzeżeń. Dzięki tej dobrze skonstruowanej pracy mamy do dyspozycji wartościowe źródło informacji, które staje się nieocenionym punktem odniesienia w badaniach nad interakcją muzyki i teatru.
