Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mutyzm wybiórczy w praktyce terapeutycznej. Terapie szyte na miarę
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej wyjątkowej książce autorstwa Moniki Cabała, Katarzyny Szyszki, Joanny Bali, Klaudii Giese-Szczap, Anety Kiepiela-Koperek, Jadwigi Miękina-Pindur, Iwony Młynarskiej, Alicji Pilch i Sylwii Szczęśniak, czytelnicy mogą zgłębić różne perspektywy dotyczące mutyzmu wybiórczego. Publikacja ta skierowana jest zarówno do specjalistów, nauczycieli, rodziców, jak i wszystkich osób zainteresowanych tym złożonym zagadnieniem. Autorzy zwracają uwagę na konieczność dostosowania metod terapeutycznych do indywidualnych potrzeb dziecka, co określają jako "terapia szyta na miarę". Kluczowym elementem pracy z mutyzmem wybiórczym jest uwzględnienie jego podłoża, które stanowią zaburzenia lękowe, oraz rozwijanie umiejętności radzenia sobie z nimi.
Książka bogata jest w praktyczne doświadczenia terapeutów, zarówno w kontekście pracy indywidualnej, jak i grupowej. Przedstawione przypadki obejmują różne etapy życia dziecka. Przykład dotyczący dziecka ze żłobka pokazuje, jak poprzez działania prewencyjne można powstrzymać rozwój mutyzmu w późniejszym wieku. Aneta Kiepiela-Koperek opisuje pracę z przedszkolakiem, ukazując korzyści płynące z bliskiej współpracy z rodziną. Z kolei Alicja Pilch dzieli się swoimi doświadczeniami terapeutycznymi zdobytymi podczas pracy za granicą, podkreślając istotność rozwinięcia programu terapeutycznego. Joanna Bala i Jadwiga Miękina-Pindur opisują skuteczność terapii grupowej, a Katarzyna Szyszka analizuje moment ujawnienia się mutyzmu w okresie dojrzewania.
Iwona Młynarska, nauczycielka wczesnoszkolna, opisuje zaangażowanie klasy w wsparcie dziecka, a Sylwia Szczęśniak relacjonuje postępy syna przy współpracy zdalnej z terapeutą. Klaudia Giese-Szczap, autorka terapeutycznej bajki, podkreśla znaczenie cierpliwości w pracy nad tym zaburzeniem. Jej utwór, będący częścią książki, stanowi narzędzie wspierające dziecko w zrozumieniu swoich wyzwań i stawianiu czoła trudnościom.
Publikacja została wysoko oceniona przez Polski Związek Logopedów, podkreślających wagę indywidualnego podejścia do terapii i tworzenia metodyki dostosowanej do potrzeb każdego dziecka z mutyzmem wybiórczym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej wyjątkowej książce autorstwa Moniki Cabała, Katarzyny Szyszki, Joanny Bali, Klaudii Giese-Szczap, Anety Kiepiela-Koperek, Jadwigi Miękina-Pindur, Iwony Młynarskiej, Alicji Pilch i Sylwii Szczęśniak, czytelnicy mogą zgłębić różne perspektywy dotyczące mutyzmu wybiórczego. Publikacja ta skierowana jest zarówno do specjalistów, nauczycieli, rodziców, jak i wszystkich osób zainteresowanych tym złożonym zagadnieniem. Autorzy zwracają uwagę na konieczność dostosowania metod terapeutycznych do indywidualnych potrzeb dziecka, co określają jako "terapia szyta na miarę". Kluczowym elementem pracy z mutyzmem wybiórczym jest uwzględnienie jego podłoża, które stanowią zaburzenia lękowe, oraz rozwijanie umiejętności radzenia sobie z nimi.
Książka bogata jest w praktyczne doświadczenia terapeutów, zarówno w kontekście pracy indywidualnej, jak i grupowej. Przedstawione przypadki obejmują różne etapy życia dziecka. Przykład dotyczący dziecka ze żłobka pokazuje, jak poprzez działania prewencyjne można powstrzymać rozwój mutyzmu w późniejszym wieku. Aneta Kiepiela-Koperek opisuje pracę z przedszkolakiem, ukazując korzyści płynące z bliskiej współpracy z rodziną. Z kolei Alicja Pilch dzieli się swoimi doświadczeniami terapeutycznymi zdobytymi podczas pracy za granicą, podkreślając istotność rozwinięcia programu terapeutycznego. Joanna Bala i Jadwiga Miękina-Pindur opisują skuteczność terapii grupowej, a Katarzyna Szyszka analizuje moment ujawnienia się mutyzmu w okresie dojrzewania.
Iwona Młynarska, nauczycielka wczesnoszkolna, opisuje zaangażowanie klasy w wsparcie dziecka, a Sylwia Szczęśniak relacjonuje postępy syna przy współpracy zdalnej z terapeutą. Klaudia Giese-Szczap, autorka terapeutycznej bajki, podkreśla znaczenie cierpliwości w pracy nad tym zaburzeniem. Jej utwór, będący częścią książki, stanowi narzędzie wspierające dziecko w zrozumieniu swoich wyzwań i stawianiu czoła trudnościom.
Publikacja została wysoko oceniona przez Polski Związek Logopedów, podkreślających wagę indywidualnego podejścia do terapii i tworzenia metodyki dostosowanej do potrzeb każdego dziecka z mutyzmem wybiórczym.
