Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie przekształciły dotychczasowe fundamenty przewagi konkurencyjnej, które opierały się na szeroko rozbudowanych sieciach dystrybucji, zaawansowanej wiedzy rynkowych pośredników oraz licznych punktach obsługi klientów. Wprowadzenie nowoczesnej technologii do procesów dystrybucji przyspieszyło działanie tych kanałów, zacieśniając więzi pomiędzy producentami lub dostawcami a ostatecznymi konsumentami. Jednocześnie podkreślona została znaczenie informacji jako kluczowej funkcji dystrybucji. Zanik barier przestrzennych i czasowych w dostępie do oferty dla szerokiego kręgu klientów w dużej mierze zmienił tradycyjne funkcje sprzedaży, umożliwiając jednocześnie zakup produktów i usług z każdego miejsca na świecie, o każdej porze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie przekształciły dotychczasowe fundamenty przewagi konkurencyjnej, które opierały się na szeroko rozbudowanych sieciach dystrybucji, zaawansowanej wiedzy rynkowych pośredników oraz licznych punktach obsługi klientów. Wprowadzenie nowoczesnej technologii do procesów dystrybucji przyspieszyło działanie tych kanałów, zacieśniając więzi pomiędzy producentami lub dostawcami a ostatecznymi konsumentami. Jednocześnie podkreślona została znaczenie informacji jako kluczowej funkcji dystrybucji. Zanik barier przestrzennych i czasowych w dostępie do oferty dla szerokiego kręgu klientów w dużej mierze zmienił tradycyjne funkcje sprzedaży, umożliwiając jednocześnie zakup produktów i usług z każdego miejsca na świecie, o każdej porze.
