Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Monetyzacja Innowacji. Jak projektować i wyceniać produkty i usługi, za które klienci chętnie zapłacą wyższą cenę?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszej dynamicznej rzeczywistości rynkowej innowacje stanowią niezbędny element działalności każdej firmy. Jednakże, aż około 75% nowych produktów i usług nie przynosi oczekiwanych zysków, a niektóre z nich kończą się całkowitą porażką. Czy istnieje skuteczny sposób na przekształcenie pomysłów w dochodowe przedsięwzięcia?
Simon-Kucher & Partners, firmę doradczą z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem, odkryli, że klucz do sukcesu tkwi w odwróceniu tradycyjnego procesu tworzenia produktów. Zamiast koncentrować się najpierw na projektowaniu i tworzeniu, sugerują rozpoczęcie od określenia ceny. Dopiero na tej podstawie powinno się rozwijać produkt lub usługę.
Niestety, wiele firm wciąż odwleka decyzje o marketingu i ustaleniu cen do momentu, kiedy produkt jest już gotowy. Takie działanie naraża je na ryzyko niepowodzenia finansowego, ponieważ nie mają pewności, czy klienci będą skłonni zapłacić za nową ofertę. Istnieje jednak sposób, aby zminimalizować to ryzyko i przejąć kontrolę nad procesem innowacji.
Poznaj książkę, która pomoże Ci osiągnąć sukces finansowy dzięki innowacyjnym produktom i usługom, za które klienci będą chcieli zapłacić. Wykorzystaj sprawdzone podejście Simon-Kucher & Partners, odwracając tradycyjny proces innowacji, opierając produkt na początkowej strategii cenowej. Zdobądź wiedzę na temat efektywnego projektowania i rozwijania oferty na przykładach wiodących firm, takich jak LinkedIn, Porsche czy Swarovski.
Unikaj zgadywania, precyzyjnie ustalając ceny przed pełnym rozwinięciem nowego produktu lub usługi. Przeanalizuj przyczyny niepowodzeń, które dotknęły większość nowych przedsięwzięć, i dowiedz się, jak ich unikać, by Twój biznes odniósł sukces.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszej dynamicznej rzeczywistości rynkowej innowacje stanowią niezbędny element działalności każdej firmy. Jednakże, aż około 75% nowych produktów i usług nie przynosi oczekiwanych zysków, a niektóre z nich kończą się całkowitą porażką. Czy istnieje skuteczny sposób na przekształcenie pomysłów w dochodowe przedsięwzięcia?
Simon-Kucher & Partners, firmę doradczą z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem, odkryli, że klucz do sukcesu tkwi w odwróceniu tradycyjnego procesu tworzenia produktów. Zamiast koncentrować się najpierw na projektowaniu i tworzeniu, sugerują rozpoczęcie od określenia ceny. Dopiero na tej podstawie powinno się rozwijać produkt lub usługę.
Niestety, wiele firm wciąż odwleka decyzje o marketingu i ustaleniu cen do momentu, kiedy produkt jest już gotowy. Takie działanie naraża je na ryzyko niepowodzenia finansowego, ponieważ nie mają pewności, czy klienci będą skłonni zapłacić za nową ofertę. Istnieje jednak sposób, aby zminimalizować to ryzyko i przejąć kontrolę nad procesem innowacji.
Poznaj książkę, która pomoże Ci osiągnąć sukces finansowy dzięki innowacyjnym produktom i usługom, za które klienci będą chcieli zapłacić. Wykorzystaj sprawdzone podejście Simon-Kucher & Partners, odwracając tradycyjny proces innowacji, opierając produkt na początkowej strategii cenowej. Zdobądź wiedzę na temat efektywnego projektowania i rozwijania oferty na przykładach wiodących firm, takich jak LinkedIn, Porsche czy Swarovski.
Unikaj zgadywania, precyzyjnie ustalając ceny przed pełnym rozwinięciem nowego produktu lub usługi. Przeanalizuj przyczyny niepowodzeń, które dotknęły większość nowych przedsięwzięć, i dowiedz się, jak ich unikać, by Twój biznes odniósł sukces.
