Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mój szef jest idiotą. Jak poradzić sobie z szefem, aby nie przeszkadzał nam w pracy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Popularny szwedzki trener i specjalista od zachowań przedstawia sposoby na radzenie sobie z trudnymi szefami, podkreślając, że porozumienie jest możliwe nawet w najtrudniejszych przypadkach. Czy jesteście świadomi, że to szefowie, a nie sama praca, są najczęstszym powodem rezygnacji pracowników? Zastanawiacie się czasem, dlaczego wasz przełożony postępuje w określony sposób? Pragniesz poprawić relacje, aby wykonywana praca nie była codziennym koszmarem? A może sam jesteś szefem i próbujesz zmotywować pracowników, którzy wzbraniają się przed rzetelnym wykonywaniem obowiązków? Ta książka jest dla Was.
Nie ma co ukrywać, wokół nas jest wielu złych szefów. Nie zależnie od poziomu organizacyjnego czy rodzaju firmy, można natrafić na przełożonych, którzy są źródłem problemów, wykazują się niekompetencją lub po prostu bywają złośliwi. Niektórzy unikają odpowiedzialności, inni wprowadzają w firmie chaos. Tak, niektórzy są tak nieudolni, że firma lepiej funkcjonowałaby bez nich. Jednak codziennie jesteś zmuszony przestrzegać ich poleceń, często wbrew swojej woli.
Jak często zastanawiałeś się, co naprawdę myśli twój szef i skąd biorą się jego nieprzewidywalne działania? Może warto zrozumieć źródło tych zachowań, by lepiej się przed nimi chronić? W rzeczywistości unikanie bycia niesympatycznym nie wymaga specjalistycznej edukacji, a jedynie odrobiny zdrowego rozsądku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Popularny szwedzki trener i specjalista od zachowań przedstawia sposoby na radzenie sobie z trudnymi szefami, podkreślając, że porozumienie jest możliwe nawet w najtrudniejszych przypadkach. Czy jesteście świadomi, że to szefowie, a nie sama praca, są najczęstszym powodem rezygnacji pracowników? Zastanawiacie się czasem, dlaczego wasz przełożony postępuje w określony sposób? Pragniesz poprawić relacje, aby wykonywana praca nie była codziennym koszmarem? A może sam jesteś szefem i próbujesz zmotywować pracowników, którzy wzbraniają się przed rzetelnym wykonywaniem obowiązków? Ta książka jest dla Was.
Nie ma co ukrywać, wokół nas jest wielu złych szefów. Nie zależnie od poziomu organizacyjnego czy rodzaju firmy, można natrafić na przełożonych, którzy są źródłem problemów, wykazują się niekompetencją lub po prostu bywają złośliwi. Niektórzy unikają odpowiedzialności, inni wprowadzają w firmie chaos. Tak, niektórzy są tak nieudolni, że firma lepiej funkcjonowałaby bez nich. Jednak codziennie jesteś zmuszony przestrzegać ich poleceń, często wbrew swojej woli.
Jak często zastanawiałeś się, co naprawdę myśli twój szef i skąd biorą się jego nieprzewidywalne działania? Może warto zrozumieć źródło tych zachowań, by lepiej się przed nimi chronić? W rzeczywistości unikanie bycia niesympatycznym nie wymaga specjalistycznej edukacji, a jedynie odrobiny zdrowego rozsądku.
