Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Modelowanie kompetencji pracowniczych w organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta ma na celu opracowanie kompleksowego modelu kompetencji pracowniczych, który szczegółowo bada dynamikę interakcji między jego składnikami. W pracy wprowadzono innowacyjny, wielowymiarowy model oparty na triadzie wiedzy, umiejętności i postaw, gdzie wiedza pełni rolę podstawy dla rozwijania umiejętności. Metodologia oparta jest na koncepcji refleksyjnego praktyka, co oznacza, że projektowanie modelu było oparte na osobistych doświadczeniach autora, który posiada siedemnaście lat doświadczenia w doradztwie organizacyjnym, szczególnie w zarządzaniu personelem.
W procesie tworzenia tego zintegrowanego modelu kompetencji zastosowano również analizę przypadków. Badania objęły 33 systemy kompetencyjne stosowane w polskich firmach oraz w polskich filiach międzynarodowych korporacji. Oryginalność tej pracy polega na systematyzacji i analizie czynników kształtujących strukturę kompetencji oraz ich związku ze strategią konkurencyjności. Książka identyfikuje i ocenia istniejące systemy kompetencyjne w wybranych przedsiębiorstwach, a także proponuje zintegrowany model, który uwzględnia zarówno racjonalne, jak i emocjonalne aspekty oraz ich wzajemne oddziaływanie. Dodatkowo, przedstawia ona mechanizmy formowania się elementów modelu, biorąc pod uwagę różnorodne uwarunkowania kulturowe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta ma na celu opracowanie kompleksowego modelu kompetencji pracowniczych, który szczegółowo bada dynamikę interakcji między jego składnikami. W pracy wprowadzono innowacyjny, wielowymiarowy model oparty na triadzie wiedzy, umiejętności i postaw, gdzie wiedza pełni rolę podstawy dla rozwijania umiejętności. Metodologia oparta jest na koncepcji refleksyjnego praktyka, co oznacza, że projektowanie modelu było oparte na osobistych doświadczeniach autora, który posiada siedemnaście lat doświadczenia w doradztwie organizacyjnym, szczególnie w zarządzaniu personelem.
W procesie tworzenia tego zintegrowanego modelu kompetencji zastosowano również analizę przypadków. Badania objęły 33 systemy kompetencyjne stosowane w polskich firmach oraz w polskich filiach międzynarodowych korporacji. Oryginalność tej pracy polega na systematyzacji i analizie czynników kształtujących strukturę kompetencji oraz ich związku ze strategią konkurencyjności. Książka identyfikuje i ocenia istniejące systemy kompetencyjne w wybranych przedsiębiorstwach, a także proponuje zintegrowany model, który uwzględnia zarówno racjonalne, jak i emocjonalne aspekty oraz ich wzajemne oddziaływanie. Dodatkowo, przedstawia ona mechanizmy formowania się elementów modelu, biorąc pod uwagę różnorodne uwarunkowania kulturowe.
