Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Modele biznesu przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia przedstawiana przez Autorów stanowi efekt dogłębnych badań teoretycznych i empirycznych, które opierają się na ich wiedzy i bogatych doświadczeniach w dziedzinie projektowania, doradztwa i wdrażania. Praca ta zyskuje tym samym wyjątkowy wymiar naukowy, co czyni ją istotnym wkładem zarówno dla teorii, jak i praktyki zarządzania. Kluczowym elementem monografii jest szczegółowe badanie modelowania biznesowego, zwłaszcza w kontekście strukturacji modeli biznesowych oraz ich przyszłościowego rozwoju, co zostało poddane analizie z perspektywy strukturalnej oraz celów zarządczych. Uważam, że ta konkretna problematyka jest wyjątkowo aktualna i interesująca, a jednocześnie mało zgłębianą w Polsce, a praca Autorów wypełnia tu istotną lukę badawczą.
Szczególne uznanie należy się za eksplorację modeli biznesowych w kontekście gospodarki cyfrowej, obejmującą rozwój w obszarze ekonomii współdzielenia i gospodarki okrężnej, a także analizę roli dużych zbiorów danych (Big Data) w modelach biznesowych. Przeprowadzone badania, zarówno o charakterze teoretycznym, jak i empirycznym, zastosowały różnorodne podejścia i metody, co umożliwia nowatorskie podejście do dotąd słabo zbadanych problemów w naukach o zarządzaniu. Tematyka cyfrowych modeli biznesowych jest szczególnie istotna, nadając pracy unikalny charakter. Nowatorskie podejście i metodologia badań stanowią wartości naukowe tej monografii. W ten sposób prezentowana tematyka staje się unikatowa na tle krajowej literatury, wypełniając istniejącą do tej pory lukę poznawczą w naukach o zarządzaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia przedstawiana przez Autorów stanowi efekt dogłębnych badań teoretycznych i empirycznych, które opierają się na ich wiedzy i bogatych doświadczeniach w dziedzinie projektowania, doradztwa i wdrażania. Praca ta zyskuje tym samym wyjątkowy wymiar naukowy, co czyni ją istotnym wkładem zarówno dla teorii, jak i praktyki zarządzania. Kluczowym elementem monografii jest szczegółowe badanie modelowania biznesowego, zwłaszcza w kontekście strukturacji modeli biznesowych oraz ich przyszłościowego rozwoju, co zostało poddane analizie z perspektywy strukturalnej oraz celów zarządczych. Uważam, że ta konkretna problematyka jest wyjątkowo aktualna i interesująca, a jednocześnie mało zgłębianą w Polsce, a praca Autorów wypełnia tu istotną lukę badawczą.
Szczególne uznanie należy się za eksplorację modeli biznesowych w kontekście gospodarki cyfrowej, obejmującą rozwój w obszarze ekonomii współdzielenia i gospodarki okrężnej, a także analizę roli dużych zbiorów danych (Big Data) w modelach biznesowych. Przeprowadzone badania, zarówno o charakterze teoretycznym, jak i empirycznym, zastosowały różnorodne podejścia i metody, co umożliwia nowatorskie podejście do dotąd słabo zbadanych problemów w naukach o zarządzaniu. Tematyka cyfrowych modeli biznesowych jest szczególnie istotna, nadając pracy unikalny charakter. Nowatorskie podejście i metodologia badań stanowią wartości naukowe tej monografii. W ten sposób prezentowana tematyka staje się unikatowa na tle krajowej literatury, wypełniając istniejącą do tej pory lukę poznawczą w naukach o zarządzaniu.
