Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Model biznesu stanowi kluczowy element opisujący mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jego celem jest przejrzyste przedstawienie logiki działalności organizacji w formie spójnych elementów, które pomagają w zrozumieniu procesów zarządzania, wzrostu oraz długookresowego rozwoju firmy. W Polsce, w 45 uzdrowiskach, przedsiębiorstwa prowadzące działalność uzdrowiskową i turystyczno-leczniczą oferują szeroki zakres usług związanych z turystyką zdrowotną oraz leczeniem uzdrowiskowym. W obliczu zmian w systemie ochrony zdrowia, zmian własnościowych oraz przekształceń w produktach uzdrowiskowych, kluczowe staje się nowatorskie podejście do prowadzenia działalności w branży turystyczno-leczniczej. Aby sprostać tym wyzwaniom, konieczne jest przyjęcie modelowego podejścia do funkcjonowania uzdrowisk. Monografia ta przedstawia nowoczesny model biznesu, który jest odpowiedzią na zmieniające się wymogi rynku oraz ukazuje rozwój działalności uzdrowiskowej na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat. Trójwymiarowy, dualny model biznesu dla przedsiębiorstw uzdrowiskowych daje możliwość wyboru między ośmioma różnymi wariantami, odpowiadającymi współczesnym potrzebom branży uzdrowiskowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Model biznesu stanowi kluczowy element opisujący mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jego celem jest przejrzyste przedstawienie logiki działalności organizacji w formie spójnych elementów, które pomagają w zrozumieniu procesów zarządzania, wzrostu oraz długookresowego rozwoju firmy. W Polsce, w 45 uzdrowiskach, przedsiębiorstwa prowadzące działalność uzdrowiskową i turystyczno-leczniczą oferują szeroki zakres usług związanych z turystyką zdrowotną oraz leczeniem uzdrowiskowym. W obliczu zmian w systemie ochrony zdrowia, zmian własnościowych oraz przekształceń w produktach uzdrowiskowych, kluczowe staje się nowatorskie podejście do prowadzenia działalności w branży turystyczno-leczniczej. Aby sprostać tym wyzwaniom, konieczne jest przyjęcie modelowego podejścia do funkcjonowania uzdrowisk. Monografia ta przedstawia nowoczesny model biznesu, który jest odpowiedzią na zmieniające się wymogi rynku oraz ukazuje rozwój działalności uzdrowiskowej na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat. Trójwymiarowy, dualny model biznesu dla przedsiębiorstw uzdrowiskowych daje możliwość wyboru między ośmioma różnymi wariantami, odpowiadającymi współczesnym potrzebom branży uzdrowiskowej.
