Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Między prawdą a barbarzyństwem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie, relacje pomiędzy Kościołem a mediami często są naznaczone wzajemną nieufnością i stereotypami. Media bywają podejrzliwe wobec Kościoła, a Kościół z kolei bywa nieufny w stosunku do mediów. Papież Franciszek, podczas spotkania z Papieską Radą ds. Środków Społecznego Przekazu, zwrócił uwagę na potrzebę budowania otwartego Kościoła, który zamiast izolować się od świata mediów, powinien się na nie otwierać oraz dzielić głębokością swojego świadectwa.
Fundamentem tego podejścia jest idea Kościoła będącego w ciągłym ruchu, podejmującego wyzwania współczesnego świata. Kluczowe jest tutaj umiejętne wchodzenie w świat mediów oraz prezentowanie nieprzemijających wartości, co jest częścią nowoczesnej ewangelizacji — takiej, która posługuje się nowymi sposobami i językiem zrozumiałym dla szerokiej publiczności. Ważnym elementem nowego wizerunku Kościoła w mediach są rzecznicy prasowi, którzy mają za zadanie nie tylko przekazywać oficjalne komunikaty, ale także promować naukę Ewangelii i ukazywać piękno życia w Kościele.
Książka, której dotyczy ten opis, stara się zaprosić czytelników do głębszego zrozumienia życia, które ma różne imiona i formy. Działa ona jak inspiracja do podjęcia refleksji nad naszymi relacjami z Bogiem, otaczającym światem oraz innymi ludźmi, oferując kierunek, który może przynieść nadzieję i ochronić przed moralnym upadkiem. Autor, ks. dr hab. Robert Nęcek, pełniący funkcję rzecznika prasowego Archidiecezji Krakowskiej, wyraża nadzieję, że lektura ta stanie się choć drobnym impulsem do zastanowienia się nad kondycją naszych działań i wyborów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym świecie, relacje pomiędzy Kościołem a mediami często są naznaczone wzajemną nieufnością i stereotypami. Media bywają podejrzliwe wobec Kościoła, a Kościół z kolei bywa nieufny w stosunku do mediów. Papież Franciszek, podczas spotkania z Papieską Radą ds. Środków Społecznego Przekazu, zwrócił uwagę na potrzebę budowania otwartego Kościoła, który zamiast izolować się od świata mediów, powinien się na nie otwierać oraz dzielić głębokością swojego świadectwa.
Fundamentem tego podejścia jest idea Kościoła będącego w ciągłym ruchu, podejmującego wyzwania współczesnego świata. Kluczowe jest tutaj umiejętne wchodzenie w świat mediów oraz prezentowanie nieprzemijających wartości, co jest częścią nowoczesnej ewangelizacji — takiej, która posługuje się nowymi sposobami i językiem zrozumiałym dla szerokiej publiczności. Ważnym elementem nowego wizerunku Kościoła w mediach są rzecznicy prasowi, którzy mają za zadanie nie tylko przekazywać oficjalne komunikaty, ale także promować naukę Ewangelii i ukazywać piękno życia w Kościele.
Książka, której dotyczy ten opis, stara się zaprosić czytelników do głębszego zrozumienia życia, które ma różne imiona i formy. Działa ona jak inspiracja do podjęcia refleksji nad naszymi relacjami z Bogiem, otaczającym światem oraz innymi ludźmi, oferując kierunek, który może przynieść nadzieję i ochronić przed moralnym upadkiem. Autor, ks. dr hab. Robert Nęcek, pełniący funkcję rzecznika prasowego Archidiecezji Krakowskiej, wyraża nadzieję, że lektura ta stanie się choć drobnym impulsem do zastanowienia się nad kondycją naszych działań i wyborów.
