Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metoda Dobrego Startu. Od wierszyka do cyferki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program Metody Dobrego Startu stanowi doskonałe narzędzie do kreowania wczesnych umiejętności matematycznych u starszych przedszkolaków oraz dzieci w klasie pierwszej. Jest również cenny dla uczniów z częściowymi deficytami rozwojowymi czy innymi trudnościami w rozwoju. W ramach tej publikacji pedagodzy otrzymują broszurę z kompleksowymi wskazówkami metodycznymi, 20 barwnych ilustracji do wierszyków, 20 graficznych wzorów matematycznych oraz 20 zestawów kart pracy, które zostały starannie zaprojektowane.
Każdy zestaw kart składa się z trzech części. Karta A przedstawia wierszyk z powiązaną ilustracją, także dostępną w zestawie w kolorze, oraz zadanie związane z konkretnym pojęciem matematycznym. Karta B przewiduje ćwiczenia ruchowo-słuchowe, zawiera wierszyk podzielony na segmenty odpowiadające ruchom ręki potrzebnym do zapisania wzoru, oraz sam wzór graficzny. Z kolei Karta C oferuje cztery ćwiczenia skoncentrowane na zrozumieniu matematycznego pojęcia oraz doskonaleniu zdolności graficznego zapisywania odpowiedniego znaku.
Wierszyki, które są esencją programów MDS, zostały starannie skonstruowane, aby korespondowały z poszczególnymi pojęciami matematycznymi. Ich rytm integruje się z procesem zapisywania wzorów, co umożliwia jednoczesne recytowanie i rysowanie. Dzięki wierszykom dzieci nie tylko uczą się pojęć matematycznych, ale także rozwijają zdolności językowe i motoryczne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program Metody Dobrego Startu stanowi doskonałe narzędzie do kreowania wczesnych umiejętności matematycznych u starszych przedszkolaków oraz dzieci w klasie pierwszej. Jest również cenny dla uczniów z częściowymi deficytami rozwojowymi czy innymi trudnościami w rozwoju. W ramach tej publikacji pedagodzy otrzymują broszurę z kompleksowymi wskazówkami metodycznymi, 20 barwnych ilustracji do wierszyków, 20 graficznych wzorów matematycznych oraz 20 zestawów kart pracy, które zostały starannie zaprojektowane.
Każdy zestaw kart składa się z trzech części. Karta A przedstawia wierszyk z powiązaną ilustracją, także dostępną w zestawie w kolorze, oraz zadanie związane z konkretnym pojęciem matematycznym. Karta B przewiduje ćwiczenia ruchowo-słuchowe, zawiera wierszyk podzielony na segmenty odpowiadające ruchom ręki potrzebnym do zapisania wzoru, oraz sam wzór graficzny. Z kolei Karta C oferuje cztery ćwiczenia skoncentrowane na zrozumieniu matematycznego pojęcia oraz doskonaleniu zdolności graficznego zapisywania odpowiedniego znaku.
Wierszyki, które są esencją programów MDS, zostały starannie skonstruowane, aby korespondowały z poszczególnymi pojęciami matematycznymi. Ich rytm integruje się z procesem zapisywania wzorów, co umożliwia jednoczesne recytowanie i rysowanie. Dzięki wierszykom dzieci nie tylko uczą się pojęć matematycznych, ale także rozwijają zdolności językowe i motoryczne.
