Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metoda Dobrego Startu Od wierszyka do literki zeszyt 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja "Od wierszyka do literki" jest częścią serii Metoda Dobrego Startu i składa się z dwóch zeszytów ćwiczeń, które wspierają naukę 24 liter, zarówno małych, jak i wielkich. Kolejność liter została dostosowana do podręcznika dla sześciolatków pt. "Wielka podróż sześciolatka", autorstwa Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej. Wierszyki zawarte w zeszytach są specjalnie zaprojektowane tak, aby powtarzały głoskę odpowiadającą uczonej literze. Służą one jako baza do ćwiczeń językowych, skupiających się głównie na analizie i syntezie słuchowej, zarówno na poziomie wyrazowym, jak i sylabowym oraz głoskowym. Ponadto, ćwiczenia uwzględniają również analizę wzrokową, polegającą na wyróżnianiu określonej litery w tekście. Zapamiętanie tekstu przez dzieci ułatwia dalsze wykonywanie różnorodnych ćwiczeń, które łączą rozwój motoryczny, słuchowy oraz wzrokowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja "Od wierszyka do literki" jest częścią serii Metoda Dobrego Startu i składa się z dwóch zeszytów ćwiczeń, które wspierają naukę 24 liter, zarówno małych, jak i wielkich. Kolejność liter została dostosowana do podręcznika dla sześciolatków pt. "Wielka podróż sześciolatka", autorstwa Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej. Wierszyki zawarte w zeszytach są specjalnie zaprojektowane tak, aby powtarzały głoskę odpowiadającą uczonej literze. Służą one jako baza do ćwiczeń językowych, skupiających się głównie na analizie i syntezie słuchowej, zarówno na poziomie wyrazowym, jak i sylabowym oraz głoskowym. Ponadto, ćwiczenia uwzględniają również analizę wzrokową, polegającą na wyróżnianiu określonej litery w tekście. Zapamiętanie tekstu przez dzieci ułatwia dalsze wykonywanie różnorodnych ćwiczeń, które łączą rozwój motoryczny, słuchowy oraz wzrokowy.
