Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Meritum. Prawo oświatowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Piąte wydanie książki przynosi ze sobą szereg istotnych nowości, które przybliżają zmieniające się przepisy w edukacji. Wśród nich znajdują się świeże regulacje dotyczące nadzoru pedagogicznego, w tym zwiększona rola kuratora oświaty w procesie nadzorowania szkół i ich dyrektorów. Obserwujemy zmiany w formach nadzoru pedagogicznego, takie jak rezygnacja z ewaluacji szkolnej na rzecz kontroli i wsparcia.
Istotnym elementem nowego wydania są także przepisy dotyczące egzaminów maturalnych i egzaminu ósmoklasisty, które uwzględniają specyfikę okresu pandemii. Przyglądamy się nowym wymaganiom wobec podręczników szkolnych oraz prawnym rozwiązaniom w zakresie gospodarki finansowej szkół, szczególnie w kontekście nowego Prawa zamówień publicznych, które wprowadza scentralizowane formy zakupów dla oświaty.
Książka analizuje również kształcenie na odległość, czyli naukę zdalną, dzieląc się doświadczeniami z ponad roku jej stosowania. Przedstawia możliwe działania, które usprawnią ten proces, i zaleca tworzenie planów przygotowawczych dla szkół, uczniów, nauczycieli, a także rodziców i opiekunów, na wypadek konieczności ponownego przejścia na naukę zdalną.
Nowe rozporządzenia unijne umożliwiają współfinansowanie projektów edukacyjnych, z naciskiem na mobilność ponadnarodową młodzieży w ramach programu PO WER. Publikacja zawiera również zestawienie aktualnych unijnych programów edukacyjnych.
W kontekście zarządzania szkołą w czasie kryzysu, publikacja omawia prawne narzędzia dostępne podczas takich sytuacji, jak pandemia, oraz możliwości zawieszenia niektórych regulacji. Dodatkowo zawiera nowe materiały dotyczące tworzenia strategii oświatowej szkoły, obejmujące planowanie, fazy realizacji i strategię dokumentacyjną, co stanowi wsparcie w zarządzaniu placówką edukacyjną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Piąte wydanie książki przynosi ze sobą szereg istotnych nowości, które przybliżają zmieniające się przepisy w edukacji. Wśród nich znajdują się świeże regulacje dotyczące nadzoru pedagogicznego, w tym zwiększona rola kuratora oświaty w procesie nadzorowania szkół i ich dyrektorów. Obserwujemy zmiany w formach nadzoru pedagogicznego, takie jak rezygnacja z ewaluacji szkolnej na rzecz kontroli i wsparcia.
Istotnym elementem nowego wydania są także przepisy dotyczące egzaminów maturalnych i egzaminu ósmoklasisty, które uwzględniają specyfikę okresu pandemii. Przyglądamy się nowym wymaganiom wobec podręczników szkolnych oraz prawnym rozwiązaniom w zakresie gospodarki finansowej szkół, szczególnie w kontekście nowego Prawa zamówień publicznych, które wprowadza scentralizowane formy zakupów dla oświaty.
Książka analizuje również kształcenie na odległość, czyli naukę zdalną, dzieląc się doświadczeniami z ponad roku jej stosowania. Przedstawia możliwe działania, które usprawnią ten proces, i zaleca tworzenie planów przygotowawczych dla szkół, uczniów, nauczycieli, a także rodziców i opiekunów, na wypadek konieczności ponownego przejścia na naukę zdalną.
Nowe rozporządzenia unijne umożliwiają współfinansowanie projektów edukacyjnych, z naciskiem na mobilność ponadnarodową młodzieży w ramach programu PO WER. Publikacja zawiera również zestawienie aktualnych unijnych programów edukacyjnych.
W kontekście zarządzania szkołą w czasie kryzysu, publikacja omawia prawne narzędzia dostępne podczas takich sytuacji, jak pandemia, oraz możliwości zawieszenia niektórych regulacji. Dodatkowo zawiera nowe materiały dotyczące tworzenia strategii oświatowej szkoły, obejmujące planowanie, fazy realizacji i strategię dokumentacyjną, co stanowi wsparcie w zarządzaniu placówką edukacyjną.
