Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
MEDIA NA RYNKU WPROWADZENIE DO EKONOMIKI MEDIÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy tej książki starannie opisują kluczowe aspekty ekonomii mediów, eksplorując funkcjonowanie zarówno rynku, jak i finansów w kontekście współczesnych mediów masowych. Poruszają kwestie związane z konkurencją monopolistyczną oraz doskonałą, jednocześnie badając, jak nowe technologie kształtują dzisiejszy rynek medialny. Książka została napisana w sposób zrozumiały dla każdego, kto nie posiada specjalistycznej wiedzy ekonomicznej. Jest dedykowana osobom zainteresowanym zagadnieniami związanymi z mediami, komunikacją społeczną, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką oraz nowoczesnymi technologiami informacyjnymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy tej książki starannie opisują kluczowe aspekty ekonomii mediów, eksplorując funkcjonowanie zarówno rynku, jak i finansów w kontekście współczesnych mediów masowych. Poruszają kwestie związane z konkurencją monopolistyczną oraz doskonałą, jednocześnie badając, jak nowe technologie kształtują dzisiejszy rynek medialny. Książka została napisana w sposób zrozumiały dla każdego, kto nie posiada specjalistycznej wiedzy ekonomicznej. Jest dedykowana osobom zainteresowanym zagadnieniami związanymi z mediami, komunikacją społeczną, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką oraz nowoczesnymi technologiami informacyjnymi.
