Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Materiały edukacyjne... - Ja w rozmowie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek pt. „Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” została stworzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku. Jest to wartościowe narzędzie dla nauczycieli oraz terapeutów, którzy realizują programy nauczania i wychowania zgodne z podstawą programową. Książka koncentruje się na zagadnieniach z działu „Ja w rozmowie” i posługuje się fotografiami do ich omówienia. Na stronach parzystych umieszczono odpowiednie zdjęcia dla uczniów, a na nieparzystych pytania przeznaczone do odczytania przez nauczyciela, terapeutę lub rodzica. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do zdjęć, a kolejne pozwalają na zdobycie i utrwalenie dodatkowych informacji oraz umiejętności związanych z omawianym tematem. Ostatecznym celem jest refleksja nad doświadczeniami ucznia. Po pytaniach zamieszczono ćwiczenia mające na celu umocnienie zdobytej przez dziecko wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek pt. „Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” została stworzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku. Jest to wartościowe narzędzie dla nauczycieli oraz terapeutów, którzy realizują programy nauczania i wychowania zgodne z podstawą programową. Książka koncentruje się na zagadnieniach z działu „Ja w rozmowie” i posługuje się fotografiami do ich omówienia. Na stronach parzystych umieszczono odpowiednie zdjęcia dla uczniów, a na nieparzystych pytania przeznaczone do odczytania przez nauczyciela, terapeutę lub rodzica. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do zdjęć, a kolejne pozwalają na zdobycie i utrwalenie dodatkowych informacji oraz umiejętności związanych z omawianym tematem. Ostatecznym celem jest refleksja nad doświadczeniami ucznia. Po pytaniach zamieszczono ćwiczenia mające na celu umocnienie zdobytej przez dziecko wiedzy.
