Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Ubieranie się
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek „Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną”, stworzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku, stanowi wartościowe wsparcie dla nauczycieli i terapeutów. Pomaga w realizacji treści zawartych w podstawie programowej, ze szczególnym uwzględnieniem działu poświęconego ubieraniu się. W książce umieszczono materiały wizualne, które wspierają proces nauki. Strony parzyste zawierają fotografie skierowane do ucznia, natomiast na stronach nieparzystych znajdują się pytania dla nauczyciela, terapeuty lub rodzica do przeczytania. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do zdjęć, a kolejne są zaprojektowane tak, by pomóc w nabywaniu i wzmacnianiu wiedzy oraz umiejętności związanych z tematem. Na zakończenie, pytania pozwalają uczniowi odnieść się do własnych doświadczeń, a zamieszczone ćwiczenia pomagają utrwalić zdobyte informacje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek „Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną”, stworzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku, stanowi wartościowe wsparcie dla nauczycieli i terapeutów. Pomaga w realizacji treści zawartych w podstawie programowej, ze szczególnym uwzględnieniem działu poświęconego ubieraniu się. W książce umieszczono materiały wizualne, które wspierają proces nauki. Strony parzyste zawierają fotografie skierowane do ucznia, natomiast na stronach nieparzystych znajdują się pytania dla nauczyciela, terapeuty lub rodzica do przeczytania. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do zdjęć, a kolejne są zaprojektowane tak, by pomóc w nabywaniu i wzmacnianiu wiedzy oraz umiejętności związanych z tematem. Na zakończenie, pytania pozwalają uczniowi odnieść się do własnych doświadczeń, a zamieszczone ćwiczenia pomagają utrwalić zdobyte informacje.
