Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Jedzenie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek „Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” została stworzona zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku. Książki te są nieocenioną pomocą dla nauczycieli oraz terapeutów, którzy realizują program nauczania i wychowania. W tym tomie skoncentrowano się na temacie jedzenia. Do omawiania zagadnień wykorzystano liczne fotografie. Na parzystych stronach zamieszczono zdjęcia skierowane do ucznia, natomiast na stronach nieparzystych znajdują się pytania, które powinien przeczytać nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Początkowe pytania odnoszą się do zamieszczonego zdjęcia, a kolejne służą rozwijaniu lub utrwalaniu wiedzy oraz umiejętności związanych z danym tematem. Na końcu znajdują się pytania dotyczące osobistych doświadczeń ucznia, a poniżej nich umiejscowiono ćwiczenia, które mają pomóc w utrwaleniu zdobytych informacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek „Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” została stworzona zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku. Książki te są nieocenioną pomocą dla nauczycieli oraz terapeutów, którzy realizują program nauczania i wychowania. W tym tomie skoncentrowano się na temacie jedzenia. Do omawiania zagadnień wykorzystano liczne fotografie. Na parzystych stronach zamieszczono zdjęcia skierowane do ucznia, natomiast na stronach nieparzystych znajdują się pytania, które powinien przeczytać nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Początkowe pytania odnoszą się do zamieszczonego zdjęcia, a kolejne służą rozwijaniu lub utrwalaniu wiedzy oraz umiejętności związanych z danym tematem. Na końcu znajdują się pytania dotyczące osobistych doświadczeń ucznia, a poniżej nich umiejscowiono ćwiczenia, które mają pomóc w utrwaleniu zdobytych informacji.
