Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Higiena osobista. Potrzeby fizjologiczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek edukacyjnych opracowana z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną bazuje na Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku, oferując cenne wsparcie dla nauczycieli i terapeutów w realizacji wytycznych zawartych w podstawie programowej. Książka skupia się na tematyce higieny osobistej i potrzeb fizjologicznych, wykorzystując fotografie do przedstawienia tych zagadnień. Strony parzyste zawierają zdjęcia skierowane do ucznia, natomiast na stronach nieparzystych znajdują się pytania, które nauczyciel, terapeuta lub rodzic powinien odczytać. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do zdjęć, natomiast kolejne są zaprojektowane tak, by pomóc w zdobywaniu oraz utrwalaniu wiedzy i umiejętności związanych z tematem. Ostatnia część pytań zachęca uczniów do dzielenia się swoimi doświadczeniami, a poniżej znajdują się ćwiczenia, które mają na celu utrwalenie zdobytych informacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek edukacyjnych opracowana z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną bazuje na Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku, oferując cenne wsparcie dla nauczycieli i terapeutów w realizacji wytycznych zawartych w podstawie programowej. Książka skupia się na tematyce higieny osobistej i potrzeb fizjologicznych, wykorzystując fotografie do przedstawienia tych zagadnień. Strony parzyste zawierają zdjęcia skierowane do ucznia, natomiast na stronach nieparzystych znajdują się pytania, które nauczyciel, terapeuta lub rodzic powinien odczytać. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do zdjęć, natomiast kolejne są zaprojektowane tak, by pomóc w zdobywaniu oraz utrwalaniu wiedzy i umiejętności związanych z tematem. Ostatnia część pytań zachęca uczniów do dzielenia się swoimi doświadczeniami, a poniżej znajdują się ćwiczenia, które mają na celu utrwalenie zdobytych informacji.
