Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyczna edukacja wczesnoszkolna. Teoria i praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Matematyczna edukacja wczesnoszkolna" oferuje kompleksowy przegląd kluczowych zagadnień związanych z nauczaniem matematyki dzieciom od przedszkola do czwartej klasy szkoły podstawowej. Jest to obszerne źródło wiedzy dla wykładowców i studentów zajmujących się edukacją wczesnoszkolną, które obejmuje podstawy teoretyczne i metodyczne nauczania matematyki, opierając się na solidnych podstawach naukowych. Książka dąży do zgodności procesu edukacyjnego z naturalnym rozwojem psychicznym i emocjonalnym dzieci.
Szczególną uwagę poświęcono tutaj analizie błędnych i nadal popularnych poglądów dydaktycznych, które mimo licznych badań naukowych w Polsce i za granicą wciąż utrudniają dzieciom naukę i ograniczają efektywność nauczania. Autorzy wyjaśniają często spotykane nieporozumienia dotyczące zdolności matematycznych dzieci i dostarczają praktycznych wskazówek, jak te umiejętności można identyfikować i rozwijać. Okazuje się, że u połowy dzieci w wieku przedszkolnym mogą się one objawiać, jeśli zapewni się odpowiednie warunki, natomiast wyjątkowe zdolności wykazuje co czwarte dziecko w wieku sześciu lat. Niestety, po rozpoczęciu nauki w pierwszej klasie liczba uzdolnionych dzieci zauważalnie spada.
Dla nauczycieli klas I-IV szczególnie cenne będą informacje na temat metod skutecznego nauczania matematyki, które sprawdzają się zarówno w tradycyjnym systemie klasowo-lekcyjnym, jak i w sytuacjach, gdzie dzieci mają większą swobodę i wsparcie w samodzielnym odkrywaniu matematyki. Rodzice zainteresowani postępami edukacyjnymi swoich dzieci znajdą tu również cenne wskazówki dotyczące pokonywania trudności w nauce matematyki oraz stymulowania rozwoju zdolności matematycznych. Książka dostarcza też praktycznych porad, jak rozpoznawać uzdolnienia matematyczne u dzieci i jak skutecznie je rozwijać.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Matematyczna edukacja wczesnoszkolna" oferuje kompleksowy przegląd kluczowych zagadnień związanych z nauczaniem matematyki dzieciom od przedszkola do czwartej klasy szkoły podstawowej. Jest to obszerne źródło wiedzy dla wykładowców i studentów zajmujących się edukacją wczesnoszkolną, które obejmuje podstawy teoretyczne i metodyczne nauczania matematyki, opierając się na solidnych podstawach naukowych. Książka dąży do zgodności procesu edukacyjnego z naturalnym rozwojem psychicznym i emocjonalnym dzieci.
Szczególną uwagę poświęcono tutaj analizie błędnych i nadal popularnych poglądów dydaktycznych, które mimo licznych badań naukowych w Polsce i za granicą wciąż utrudniają dzieciom naukę i ograniczają efektywność nauczania. Autorzy wyjaśniają często spotykane nieporozumienia dotyczące zdolności matematycznych dzieci i dostarczają praktycznych wskazówek, jak te umiejętności można identyfikować i rozwijać. Okazuje się, że u połowy dzieci w wieku przedszkolnym mogą się one objawiać, jeśli zapewni się odpowiednie warunki, natomiast wyjątkowe zdolności wykazuje co czwarte dziecko w wieku sześciu lat. Niestety, po rozpoczęciu nauki w pierwszej klasie liczba uzdolnionych dzieci zauważalnie spada.
Dla nauczycieli klas I-IV szczególnie cenne będą informacje na temat metod skutecznego nauczania matematyki, które sprawdzają się zarówno w tradycyjnym systemie klasowo-lekcyjnym, jak i w sytuacjach, gdzie dzieci mają większą swobodę i wsparcie w samodzielnym odkrywaniu matematyki. Rodzice zainteresowani postępami edukacyjnymi swoich dzieci znajdą tu również cenne wskazówki dotyczące pokonywania trudności w nauce matematyki oraz stymulowania rozwoju zdolności matematycznych. Książka dostarcza też praktycznych porad, jak rozpoznawać uzdolnienia matematyczne u dzieci i jak skutecznie je rozwijać.
