Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketingowe zarządzanie apteką
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka omawia nowoczesne metody zarządzania apteką, które pomagają osiągnąć satysfakcjonującą marżę oraz zadowolić klientów, jednocześnie budując silną pozycję na rynku. W publikacji przedstawiono zarówno teoretyczne aspekty, jak i praktyczne strategie postępowania, zilustrowane bogatymi przykładami z funkcjonowania aptek. Podkreślono w niej wyjątkową rolę farmaceuty jako profesjonalisty, a także oczekiwania pacjentów oraz czynniki wpływające na ich decyzje. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, książka stanowi wartościowe źródło wiedzy dla tych, którzy pragną stworzyć własną, unikalną strategię rozwoju apteki. Autorzy wyrażają nadzieję, że dzięki tej pracy uda się wdrożyć wiele innowacyjnych rozwiązań, przynoszących korzyści zarówno klientom, jak i właścicielom aptek, poprzez zwiększenie satysfakcji pacjentów i wzrost obrotów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka omawia nowoczesne metody zarządzania apteką, które pomagają osiągnąć satysfakcjonującą marżę oraz zadowolić klientów, jednocześnie budując silną pozycję na rynku. W publikacji przedstawiono zarówno teoretyczne aspekty, jak i praktyczne strategie postępowania, zilustrowane bogatymi przykładami z funkcjonowania aptek. Podkreślono w niej wyjątkową rolę farmaceuty jako profesjonalisty, a także oczekiwania pacjentów oraz czynniki wpływające na ich decyzje. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, książka stanowi wartościowe źródło wiedzy dla tych, którzy pragną stworzyć własną, unikalną strategię rozwoju apteki. Autorzy wyrażają nadzieję, że dzięki tej pracy uda się wdrożyć wiele innowacyjnych rozwiązań, przynoszących korzyści zarówno klientom, jak i właścicielom aptek, poprzez zwiększenie satysfakcji pacjentów i wzrost obrotów.
