Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa. Technikum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Marketing w hotelarstwie" jest przeznaczony dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którzy uczą się zawodu technika hotelarstwa. Książka ta dostarcza kompleksowej wiedzy na temat tworzenia ofert hotelowych dopasowanych do oczekiwań klienta, efektywnego stosowania narzędzi promocyjnych oraz planowania strategii marketingowych. Publikacja pogłębia znajomość zasad marketingu oraz metod analizy rynku i konkurencji w sektorze usług hotelarskich. Wiedza teoretyczna jest wzbogacona o liczne przykłady, ćwiczenia i ilustracje, które pomagają w praktycznym zrozumieniu i wdrożeniu zdobytych umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Marketing w hotelarstwie" jest przeznaczony dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którzy uczą się zawodu technika hotelarstwa. Książka ta dostarcza kompleksowej wiedzy na temat tworzenia ofert hotelowych dopasowanych do oczekiwań klienta, efektywnego stosowania narzędzi promocyjnych oraz planowania strategii marketingowych. Publikacja pogłębia znajomość zasad marketingu oraz metod analizy rynku i konkurencji w sektorze usług hotelarskich. Wiedza teoretyczna jest wzbogacona o liczne przykłady, ćwiczenia i ilustracje, które pomagają w praktycznym zrozumieniu i wdrożeniu zdobytych umiejętności.
