Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing smaku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Made in Italy jest powszechnie uznawane za synonim jakości i wyrafinowanego smaku zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Włoskie produkty cieszą się dużą rozpoznawalnością, a przepisy z Półwyspu Apenińskiego oraz ich restauracje są nam doskonale znane. Książka "Marketing smaku" przedstawia w zrozumiały sposób, w jaki sposób Włosi osiągnęli taki sukces. Autorzy, Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli, dzielą się wynikami swoich badań oraz doświadczeniami w zakresie stosowania nowoczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych w obszarze sprzedaży produktów spożywczych, zarówno lokalnych, jak i ogólnokrajowych, a także w gastronomii oraz turystyce kulinarnej. Publikacja ta nie ogranicza się wyłącznie do klasycznego marketingu; szczegółowo omawia także działania podejmowane w przestrzeni internetowej oraz przy organizacji kulinarnych wydarzeń. Czytelnicy znajdą w niej liczne przykłady praktyczne, które ukazują, jak współcześni włoscy producenci i restauratorzy skutecznie wykorzystują marketingowe strategie w XXI wieku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Made in Italy jest powszechnie uznawane za synonim jakości i wyrafinowanego smaku zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Włoskie produkty cieszą się dużą rozpoznawalnością, a przepisy z Półwyspu Apenińskiego oraz ich restauracje są nam doskonale znane. Książka "Marketing smaku" przedstawia w zrozumiały sposób, w jaki sposób Włosi osiągnęli taki sukces. Autorzy, Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli, dzielą się wynikami swoich badań oraz doświadczeniami w zakresie stosowania nowoczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych w obszarze sprzedaży produktów spożywczych, zarówno lokalnych, jak i ogólnokrajowych, a także w gastronomii oraz turystyce kulinarnej. Publikacja ta nie ogranicza się wyłącznie do klasycznego marketingu; szczegółowo omawia także działania podejmowane w przestrzeni internetowej oraz przy organizacji kulinarnych wydarzeń. Czytelnicy znajdą w niej liczne przykłady praktyczne, które ukazują, jak współcześni włoscy producenci i restauratorzy skutecznie wykorzystują marketingowe strategie w XXI wieku.
