Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszych czasach coraz więcej firm działa na międzynarodowym rynku, co stawia przed nimi wyzwania związane z międzynarodowym marketingiem. Ta książka to kompendium wiedzy na temat marketingu międzynarodowego, uwzględniające jego znaczenie i rozwój, a także najważniejsze strategie, które przedsiębiorstwa stosują w procesie wkraczania na zagraniczne rynki oraz ich późniejszej obsługi.
Autorzy, będący ekspertami z Zakładu Marketingu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, pogłębiają swoją analizę konkretnymi studiami przypadków. Te przykłady pomagają zrozumieć i rozwiązać możliwe problemy, z którymi mogą spotkać się czytelnicy w przyszłości. Zespół autorski posiada bogate doświadczenie w dziedzinie internacjonalizacji marketingu, strategii funkcjonowania na rynkach globalnych oraz tematów związanych z rynkiem Unii Europejskiej i euromarketingiem.
Od 1998 roku organizują oni cykliczne sympozja dotyczące marketingu międzynarodowego i euromarketingu, co dodatkowo podkreśla ich zaangażowanie i ekspertyzę w tej dziedzinie. Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla tych, którzy pragną skutecznie działać na międzynarodowej arenie i zrozumieć złożoność marketingowych strategii na globalnym rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszych czasach coraz więcej firm działa na międzynarodowym rynku, co stawia przed nimi wyzwania związane z międzynarodowym marketingiem. Ta książka to kompendium wiedzy na temat marketingu międzynarodowego, uwzględniające jego znaczenie i rozwój, a także najważniejsze strategie, które przedsiębiorstwa stosują w procesie wkraczania na zagraniczne rynki oraz ich późniejszej obsługi.
Autorzy, będący ekspertami z Zakładu Marketingu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, pogłębiają swoją analizę konkretnymi studiami przypadków. Te przykłady pomagają zrozumieć i rozwiązać możliwe problemy, z którymi mogą spotkać się czytelnicy w przyszłości. Zespół autorski posiada bogate doświadczenie w dziedzinie internacjonalizacji marketingu, strategii funkcjonowania na rynkach globalnych oraz tematów związanych z rynkiem Unii Europejskiej i euromarketingiem.
Od 1998 roku organizują oni cykliczne sympozja dotyczące marketingu międzynarodowego i euromarketingu, co dodatkowo podkreśla ich zaangażowanie i ekspertyzę w tej dziedzinie. Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla tych, którzy pragną skutecznie działać na międzynarodowej arenie i zrozumieć złożoność marketingowych strategii na globalnym rynku.
