Książka - Marketing kulturowy.

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing kulturowy.

Marketing kulturowy.

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka ta jest pionierską próbą zbadania polskiego rynku komunikacji marketingowej z perspektywy symbolicznej teorii organizacji. Przykuwa uwagę czytelnika do kontekstu socjokulturowego, w którym funkcjonują marki, unikając jednak uproszczenia kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.

Na początku autor wprowadza pojęcie symbolizmu organizacyjnego, podkreślając jego znaczenie w kontekście zróżnicowanych paradygmatów nauk społecznych oraz ewolucji współczesnej teorii organizacji. Kolejny rozdział skupia się na modernistycznym podejściu do marketingu, szczególnie na modelu kapitału marki i klasycznych schematach pozycjonowania. Autor porównuje modernistyczne i semiotyczne teorie komunikacji, eksplorując różnice między znaczeniową a informacyjną perspektywą. Znajdziemy tu również omówienie segmentacji oraz modernistycznego podejścia do kultury, a także tematy osobowości, tożsamości i wizerunku marki, zarówno jako produktu, jak i organizacji.

Trzeci rozdział poświęcony jest modelowi marketingu kulturowego autorstwa D. Holta i D. Camerona, który stanowi niebagatelną próbę zrozumienia symboliki marek. Dodatkowo omawiany jest model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model) stworzony przez M.J. Hatch i M. Schultz, który okazuje się przydatny w marketingu korporacyjnym.

Ostatni rozdział zawiera studia przypadków kampanii takich jak Frugo, Żywiec, Allegro, Reserved oraz Raiffeisen. Analiza obejmuje również strategiczne podejście w markach takich jak Krowarzywa, Wegeguru, Kondrat Wina Wybrane, Biesiadowo i Yestersen. Opracowanie kończy się raportem z zastosowania modelu kulturowego w markach Szumisie oraz Revolt of Nature.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka ta jest pionierską próbą zbadania polskiego rynku komunikacji marketingowej z perspektywy symbolicznej teorii organizacji. Przykuwa uwagę czytelnika do kontekstu socjokulturowego, w którym funkcjonują marki, unikając jednak uproszczenia kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.

Na początku autor wprowadza pojęcie symbolizmu organizacyjnego, podkreślając jego znaczenie w kontekście zróżnicowanych paradygmatów nauk społecznych oraz ewolucji współczesnej teorii organizacji. Kolejny rozdział skupia się na modernistycznym podejściu do marketingu, szczególnie na modelu kapitału marki i klasycznych schematach pozycjonowania. Autor porównuje modernistyczne i semiotyczne teorie komunikacji, eksplorując różnice między znaczeniową a informacyjną perspektywą. Znajdziemy tu również omówienie segmentacji oraz modernistycznego podejścia do kultury, a także tematy osobowości, tożsamości i wizerunku marki, zarówno jako produktu, jak i organizacji.

Trzeci rozdział poświęcony jest modelowi marketingu kulturowego autorstwa D. Holta i D. Camerona, który stanowi niebagatelną próbę zrozumienia symboliki marek. Dodatkowo omawiany jest model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model) stworzony przez M.J. Hatch i M. Schultz, który okazuje się przydatny w marketingu korporacyjnym.

Ostatni rozdział zawiera studia przypadków kampanii takich jak Frugo, Żywiec, Allegro, Reserved oraz Raiffeisen. Analiza obejmuje również strategiczne podejście w markach takich jak Krowarzywa, Wegeguru, Kondrat Wina Wybrane, Biesiadowo i Yestersen. Opracowanie kończy się raportem z zastosowania modelu kulturowego w markach Szumisie oraz Revolt of Nature.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 25.42 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 352
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 160 × 240 mm
ID: 9788320824698

Inne książki: Serwański Tomasz

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info