Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pozyskiwanie kapitału dla finansowania aktywów przedsiębiorstwa jest fundamentalnym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. W szczególności młode firmy często napotykają trudności związane z ograniczoną dostępnością środków finansowych, co sprawia, że zapewnienie kapitału staje się kluczowe dla ich rozwoju i tempa wzrostu. Mimo że współczesny rynek finansowy oferuje wiele różnorodnych narzędzi, każda forma finansowania, czy to przez kredytodawców, inwestorów czy nabywców obligacji, wiąże się z określonymi wymaganiami, które trudno spełnić. Książka sugeruje, że podobnie jak w przypadku rynku konsumpcyjnego, gdzie wyzwania związane z dystrybucją promowały rozwój marketingu, także na rynku finansowym problemy z pozyskiwaniem kapitału mogą prowadzić do rozwoju marketingu inwestorskiego. Wykorzystanie tej koncepcji na rynku kapitałowym ma zwiększyć efektywność pozyskiwania finansowania. Autorzy książki analizują rynek kapitałowy z perspektywy marketingowych strategii, koncentrując się na marketingu inwestorskim jako procesie zarządzania, który umożliwia firmom zwiększenie wartości poprzez skuteczne pozyskiwanie kapitału oraz budowę trwałych i korzystnych relacji z finansującymi podmiotami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
10.47 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 2 szt.
Pozyskiwanie kapitału dla finansowania aktywów przedsiębiorstwa jest fundamentalnym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. W szczególności młode firmy często napotykają trudności związane z ograniczoną dostępnością środków finansowych, co sprawia, że zapewnienie kapitału staje się kluczowe dla ich rozwoju i tempa wzrostu. Mimo że współczesny rynek finansowy oferuje wiele różnorodnych narzędzi, każda forma finansowania, czy to przez kredytodawców, inwestorów czy nabywców obligacji, wiąże się z określonymi wymaganiami, które trudno spełnić. Książka sugeruje, że podobnie jak w przypadku rynku konsumpcyjnego, gdzie wyzwania związane z dystrybucją promowały rozwój marketingu, także na rynku finansowym problemy z pozyskiwaniem kapitału mogą prowadzić do rozwoju marketingu inwestorskiego. Wykorzystanie tej koncepcji na rynku kapitałowym ma zwiększyć efektywność pozyskiwania finansowania. Autorzy książki analizują rynek kapitałowy z perspektywy marketingowych strategii, koncentrując się na marketingu inwestorskim jako procesie zarządzania, który umożliwia firmom zwiększenie wartości poprzez skuteczne pozyskiwanie kapitału oraz budowę trwałych i korzystnych relacji z finansującymi podmiotami.