Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Made in Roland
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To nie jest opowieść o Rolandzie ani historia o synu marnotrawnym, lecz pamiętnik nietuzinkowej relacji między poetą-synem a architektem-ojcem. To dialog pełen refleksji na temat życia, poezji i kobiet, bogaty w subtelne odniesienia i czasami bezpośrednie opinie. Gorąco rekomenduję tę książkę.
Ałbena Grabowska zapewnia, że nic złego nie spotka czytelników tej pozycji. Charakteryzuje ją wyrafinowane poczucie humoru, ostrze intelektu, celne riposty i bystre obserwacje, co jest znakiem rozpoznawczym twórczości Andrzeja Ballo.
Andrzej Ballo, dzięki swojej zadziorności i błyskotliwości, stylowo sytuuje się pomiędzy Charlesem Bukowskim a Oskarem Wilde'em, a pod względem osobowościowym przypomina zarówno Villona, jak i Caravaggia. Jego książki pozostawiają czytelnika w stanie ciągłego zaciekawienia, od pierwszej do ostatniej strony. Nie sposób przy nich zasnąć.
Anna Jurksztowicz podkreśla, że tak bogaty styl pisarza utrzymuje nieustającą uwagę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To nie jest opowieść o Rolandzie ani historia o synu marnotrawnym, lecz pamiętnik nietuzinkowej relacji między poetą-synem a architektem-ojcem. To dialog pełen refleksji na temat życia, poezji i kobiet, bogaty w subtelne odniesienia i czasami bezpośrednie opinie. Gorąco rekomenduję tę książkę.
Ałbena Grabowska zapewnia, że nic złego nie spotka czytelników tej pozycji. Charakteryzuje ją wyrafinowane poczucie humoru, ostrze intelektu, celne riposty i bystre obserwacje, co jest znakiem rozpoznawczym twórczości Andrzeja Ballo.
Andrzej Ballo, dzięki swojej zadziorności i błyskotliwości, stylowo sytuuje się pomiędzy Charlesem Bukowskim a Oskarem Wilde'em, a pod względem osobowościowym przypomina zarówno Villona, jak i Caravaggia. Jego książki pozostawiają czytelnika w stanie ciągłego zaciekawienia, od pierwszej do ostatniej strony. Nie sposób przy nich zasnąć.
Anna Jurksztowicz podkreśla, że tak bogaty styl pisarza utrzymuje nieustającą uwagę.
