Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lojalność klienta a rozwój organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Lojalność klienta a rozwój organizacji" to inspirujące studium na temat znaczenia klienta jako centralnego podmiotu rynkowego, będącego zarówno celem działań, jak i podstawą funkcjonowania każdej firmy. Autorzy w zwięzły sposób wyjaśniają, jak skutecznie analizować i rozwijać lojalność klientów w ramach wymiany wartości z organizacją. Publikacja przedstawia nowatorskie podejścia do oceny satysfakcji i lojalności klienta, a także wprowadza własny model opisu wzajemnych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem. Ten model jest następnie testowany w praktyce w sektorze usług bankowych.
Jednym z kluczowych aspektów tej książki jest jej unikalne podejście, które harmonijnie łączy perspektywy klientów i organizacji w jedną całość analityczną. Klient jawi się tu jako kluczowy zasób i podstawa rozwoju firmy, stanowiący punkt wyjścia do oceny wewnętrznych procesów oraz strategii zarządczych. Zaznaczenie istotności klienta w drodze do osiągnięcia doskonałości biznesowej czyni tę książkę cennym źródłem wiedzy dla szerokiego grona odbiorców, w tym studentów, praktyków biznesowych oraz środowisk akademickich związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Lojalność klienta a rozwój organizacji" to inspirujące studium na temat znaczenia klienta jako centralnego podmiotu rynkowego, będącego zarówno celem działań, jak i podstawą funkcjonowania każdej firmy. Autorzy w zwięzły sposób wyjaśniają, jak skutecznie analizować i rozwijać lojalność klientów w ramach wymiany wartości z organizacją. Publikacja przedstawia nowatorskie podejścia do oceny satysfakcji i lojalności klienta, a także wprowadza własny model opisu wzajemnych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem. Ten model jest następnie testowany w praktyce w sektorze usług bankowych.
Jednym z kluczowych aspektów tej książki jest jej unikalne podejście, które harmonijnie łączy perspektywy klientów i organizacji w jedną całość analityczną. Klient jawi się tu jako kluczowy zasób i podstawa rozwoju firmy, stanowiący punkt wyjścia do oceny wewnętrznych procesów oraz strategii zarządczych. Zaznaczenie istotności klienta w drodze do osiągnięcia doskonałości biznesowej czyni tę książkę cennym źródłem wiedzy dla szerokiego grona odbiorców, w tym studentów, praktyków biznesowych oraz środowisk akademickich związanych z marketingiem i zarządzaniem.
