Książka - Lojalność klienta a rozwój organizacji

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Lojalność klienta a rozwój organizacji

Lojalność klienta a rozwój organizacji

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "Lojalność klienta a rozwój organizacji" to inspirujące studium na temat znaczenia klienta jako centralnego podmiotu rynkowego, będącego zarówno celem działań, jak i podstawą funkcjonowania każdej firmy. Autorzy w zwięzły sposób wyjaśniają, jak skutecznie analizować i rozwijać lojalność klientów w ramach wymiany wartości z organizacją. Publikacja przedstawia nowatorskie podejścia do oceny satysfakcji i lojalności klienta, a także wprowadza własny model opisu wzajemnych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem. Ten model jest następnie testowany w praktyce w sektorze usług bankowych.

Jednym z kluczowych aspektów tej książki jest jej unikalne podejście, które harmonijnie łączy perspektywy klientów i organizacji w jedną całość analityczną. Klient jawi się tu jako kluczowy zasób i podstawa rozwoju firmy, stanowiący punkt wyjścia do oceny wewnętrznych procesów oraz strategii zarządczych. Zaznaczenie istotności klienta w drodze do osiągnięcia doskonałości biznesowej czyni tę książkę cennym źródłem wiedzy dla szerokiego grona odbiorców, w tym studentów, praktyków biznesowych oraz środowisk akademickich związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "Lojalność klienta a rozwój organizacji" to inspirujące studium na temat znaczenia klienta jako centralnego podmiotu rynkowego, będącego zarówno celem działań, jak i podstawą funkcjonowania każdej firmy. Autorzy w zwięzły sposób wyjaśniają, jak skutecznie analizować i rozwijać lojalność klientów w ramach wymiany wartości z organizacją. Publikacja przedstawia nowatorskie podejścia do oceny satysfakcji i lojalności klienta, a także wprowadza własny model opisu wzajemnych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem. Ten model jest następnie testowany w praktyce w sektorze usług bankowych.

Jednym z kluczowych aspektów tej książki jest jej unikalne podejście, które harmonijnie łączy perspektywy klientów i organizacji w jedną całość analityczną. Klient jawi się tu jako kluczowy zasób i podstawa rozwoju firmy, stanowiący punkt wyjścia do oceny wewnętrznych procesów oraz strategii zarządczych. Zaznaczenie istotności klienta w drodze do osiągnięcia doskonałości biznesowej czyni tę książkę cennym źródłem wiedzy dla szerokiego grona odbiorców, w tym studentów, praktyków biznesowych oraz środowisk akademickich związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 17.69 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 176
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 155 × 230 mm
ID: 9788376416878
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info