Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lewa ręka rysuje i pisze. Ćwiczenia przygotowujące do pisania dla dzieci leworęcznych. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To druga część zestawu ćwiczeń skierowanych do leworęcznych dzieci w wieku 5 i 6 lat. Celem tych ćwiczeń jest doskonalenie zdolności motorycznych ręki oraz poprawa koordynacji wzrokowo-ruchowej, co ułatwia współdziałanie ręki i oka. Kiedy dziecko osiągnie odpowiednią sprawność lewej ręki, stanie się ono zdolne do swobodnego rysowania i wykonywania zadań graficznych, a tym samym łatwiej opanuje umiejętność pisania. Dla leworęcznego malucha nauka pisania bywa trudniejsza, ponieważ obecnie panujący system społeczny jest bardziej dostosowany do praworęczności.
Autorki w części teoretycznej szczegółowo przedstawiają, jakie warunki muszą być spełnione, aby leworęczne dziecko mogło się harmonijnie rozwijać. Podają wskazówki dotyczące prawidłowego trzymania ołówka i odpowiedniej pozycji dziecka przy stole lub biurku. Opracowane przez nie ćwiczenia są opisane dokładnie, co pozwala na efektywne ich wykorzystanie w praktyce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To druga część zestawu ćwiczeń skierowanych do leworęcznych dzieci w wieku 5 i 6 lat. Celem tych ćwiczeń jest doskonalenie zdolności motorycznych ręki oraz poprawa koordynacji wzrokowo-ruchowej, co ułatwia współdziałanie ręki i oka. Kiedy dziecko osiągnie odpowiednią sprawność lewej ręki, stanie się ono zdolne do swobodnego rysowania i wykonywania zadań graficznych, a tym samym łatwiej opanuje umiejętność pisania. Dla leworęcznego malucha nauka pisania bywa trudniejsza, ponieważ obecnie panujący system społeczny jest bardziej dostosowany do praworęczności.
Autorki w części teoretycznej szczegółowo przedstawiają, jakie warunki muszą być spełnione, aby leworęczne dziecko mogło się harmonijnie rozwijać. Podają wskazówki dotyczące prawidłowego trzymania ołówka i odpowiedniej pozycji dziecka przy stole lub biurku. Opracowane przez nie ćwiczenia są opisane dokładnie, co pozwala na efektywne ich wykorzystanie w praktyce.
