Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lęk a decyzje menadżerskie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Punktem wyjścia do analizowania problematyki lęku w kontekście decyzji menadżerskich stało się zainteresowanie autora funkcjonowaniem zespołów w różnych środowiskach biznesowych. Efektywność działania firm i instytucji jest silnie związana z decyzjami podejmowanymi przez menadżerów.
Publikacja ma na celu zrozumienie źródeł lęku, zidentyfikowanie kluczowych obszarów, w obrębie których menadżerowie odczuwają lęk decyzyjny, oraz zbadanie, w jaki sposób lęk ten wpływa na ich decyzje. Wynikiem analiz jest także zaproponowanie strategii zmniejszających poziom lęku w procesie decyzyjnym. Autor opiera swoje rozważania na literaturze dotyczącej tematyki lęku oraz wiedzy o zarządzaniu, uzupełniając je badaniami przeprowadzonymi w międzynarodowym środowisku menadżerskim. Narzędzia, z których skorzystano, to inwentarz stanów i cech lęku STAI (ISCL) oraz wywiady z menadżerami.
Struktura książki obejmuje trzy rozdziały poprzedzone wprowadzeniem. W pierwszym rozdziale analizowany jest lęk wśród menadżerów w Polsce i Chinach, a także przedstawione są różnice kulturowe wpływające na jego percepcję. Opisano także definicje lęku, jego typologię, źródła oraz sposoby redukcji.
Druga część skupia się na decyzjach menadżerskich w procesie zarządzania, uwzględniając nie tylko teorię, ale także praktyczne aspekty decydowania, oparte na bezpośrednich wywiadach z menadżerami z Polski i Chin. Omówiono sposób realizacji funkcji zarządzania oraz różnorodność decyzji, jakie muszą oni podejmować.
Ostatni rozdział prezentuje wyniki badań dotyczących lęku jako stanu i cechy menadżerów w dwóch krajach oraz proponuje działania mające na celu redukcję tego lęku. Autor przedstawia dyskusję wyników, sugerując modyfikacje podejścia do lęku, które mogą przynieść zauważalne korzyści w procesie podejmowania decyzji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Punktem wyjścia do analizowania problematyki lęku w kontekście decyzji menadżerskich stało się zainteresowanie autora funkcjonowaniem zespołów w różnych środowiskach biznesowych. Efektywność działania firm i instytucji jest silnie związana z decyzjami podejmowanymi przez menadżerów.
Publikacja ma na celu zrozumienie źródeł lęku, zidentyfikowanie kluczowych obszarów, w obrębie których menadżerowie odczuwają lęk decyzyjny, oraz zbadanie, w jaki sposób lęk ten wpływa na ich decyzje. Wynikiem analiz jest także zaproponowanie strategii zmniejszających poziom lęku w procesie decyzyjnym. Autor opiera swoje rozważania na literaturze dotyczącej tematyki lęku oraz wiedzy o zarządzaniu, uzupełniając je badaniami przeprowadzonymi w międzynarodowym środowisku menadżerskim. Narzędzia, z których skorzystano, to inwentarz stanów i cech lęku STAI (ISCL) oraz wywiady z menadżerami.
Struktura książki obejmuje trzy rozdziały poprzedzone wprowadzeniem. W pierwszym rozdziale analizowany jest lęk wśród menadżerów w Polsce i Chinach, a także przedstawione są różnice kulturowe wpływające na jego percepcję. Opisano także definicje lęku, jego typologię, źródła oraz sposoby redukcji.
Druga część skupia się na decyzjach menadżerskich w procesie zarządzania, uwzględniając nie tylko teorię, ale także praktyczne aspekty decydowania, oparte na bezpośrednich wywiadach z menadżerami z Polski i Chin. Omówiono sposób realizacji funkcji zarządzania oraz różnorodność decyzji, jakie muszą oni podejmować.
Ostatni rozdział prezentuje wyniki badań dotyczących lęku jako stanu i cechy menadżerów w dwóch krajach oraz proponuje działania mające na celu redukcję tego lęku. Autor przedstawia dyskusję wyników, sugerując modyfikacje podejścia do lęku, które mogą przynieść zauważalne korzyści w procesie podejmowania decyzji.
