Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kultury oporu w szkole. Działania, motywacja, przestrzeń
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje wnikliwe spojrzenie na interakcje między dominującą kulturą szkolną a kulturą oporu, która powstaje dzięki aktywności uczniów, nauczycieli i rodziców, będąc istotnym elementem codziennego życia w szkole. Autorka eksploruje zjawisko znanego jako drugie życie szkoły, gdzie dochodzi do walki i uznawania obowiązujących symboli oraz znaczeń.
Podkreśla się, że szkoła pełni nie tylko funkcję edukacyjną, poprzez przekazywanie zasad i wartości, ale stanowi również przestrzeń, w której zaangażowane jednostki mogą przekraczać ograniczenia ustanowione przez dominującą kulturę. W książce szczegółowo omówiono zagadnienia związane z charakterystyką szkolnych kultur oporu.
Opisano, w jaki sposób uczestnictwo w grach szkolnych może odzwierciedlać dominację lub uległość oraz jak specyficzny jest opór stawiany przez uczniów, nauczycieli i rodziców wobec szkolnej hegemonii. Książka identyfikuje także przestrzenie, w których opór ten się manifestuje, oraz analizuje potencjał wyzwolenia zawarty w kulturach oporu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje wnikliwe spojrzenie na interakcje między dominującą kulturą szkolną a kulturą oporu, która powstaje dzięki aktywności uczniów, nauczycieli i rodziców, będąc istotnym elementem codziennego życia w szkole. Autorka eksploruje zjawisko znanego jako drugie życie szkoły, gdzie dochodzi do walki i uznawania obowiązujących symboli oraz znaczeń.
Podkreśla się, że szkoła pełni nie tylko funkcję edukacyjną, poprzez przekazywanie zasad i wartości, ale stanowi również przestrzeń, w której zaangażowane jednostki mogą przekraczać ograniczenia ustanowione przez dominującą kulturę. W książce szczegółowo omówiono zagadnienia związane z charakterystyką szkolnych kultur oporu.
Opisano, w jaki sposób uczestnictwo w grach szkolnych może odzwierciedlać dominację lub uległość oraz jak specyficzny jest opór stawiany przez uczniów, nauczycieli i rodziców wobec szkolnej hegemonii. Książka identyfikuje także przestrzenie, w których opór ten się manifestuje, oraz analizuje potencjał wyzwolenia zawarty w kulturach oporu.
