Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka koncentruje się na analizie modeli biznesowych przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem ich roli w kreowaniu wartości. Autor przeprowadził szeroko zakrojone badania, skupiając się na spółkach notowanych na rynku NewConnect, nadzorowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Studium to obejmuje projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych, strategie zwiększania wartości firm oraz efektywne zarządzanie wynikami.
Dr hab. Dariusz Zarzecki z Uniwersytetu Szczecińskiego opisuje to dzieło jako kompleksową i wartościową analizę różnych koncepcji kształtowania modeli biznesowych oraz ich wpływu na procesy tworzenia wartości. Autor opracował własną metodologię oceny modeli biznesowych w kontekście polskich przedsiębiorstw, które wspierają tworzenie wartości. Istotnym elementem publikacji są również gruntowne studia literaturowe, które świadczą o interdyscyplinarnej wiedzy autora oraz jego naukowej pasji i dociekliwości.
Dr hab. Andrzej Herman ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie podkreśla znaczenie omawianej tematyki z perspektywy teoretycznej i praktycznej. Modele biznesowe zyskują coraz większą popularność, a ich implementacja we współczesnym środowisku gospodarczym może znacząco przyczynić się do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i wzrostu wartości przedsiębiorstwa.
Publikacja odnosi się do teorii modeli biznesowych, akcentując istotność kapitału finansowego i intelektualnego, wprowadzania innowacji oraz wykorzystania efektów sieciowych w kreowaniu wartości firmy. Założeniem jest kompleksowe podejście do tych zagadnień, co czyni z książki potencjalnie istotne wydarzenie na polskim rynku wydawnictw ekonomicznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka koncentruje się na analizie modeli biznesowych przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem ich roli w kreowaniu wartości. Autor przeprowadził szeroko zakrojone badania, skupiając się na spółkach notowanych na rynku NewConnect, nadzorowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Studium to obejmuje projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych, strategie zwiększania wartości firm oraz efektywne zarządzanie wynikami.
Dr hab. Dariusz Zarzecki z Uniwersytetu Szczecińskiego opisuje to dzieło jako kompleksową i wartościową analizę różnych koncepcji kształtowania modeli biznesowych oraz ich wpływu na procesy tworzenia wartości. Autor opracował własną metodologię oceny modeli biznesowych w kontekście polskich przedsiębiorstw, które wspierają tworzenie wartości. Istotnym elementem publikacji są również gruntowne studia literaturowe, które świadczą o interdyscyplinarnej wiedzy autora oraz jego naukowej pasji i dociekliwości.
Dr hab. Andrzej Herman ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie podkreśla znaczenie omawianej tematyki z perspektywy teoretycznej i praktycznej. Modele biznesowe zyskują coraz większą popularność, a ich implementacja we współczesnym środowisku gospodarczym może znacząco przyczynić się do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i wzrostu wartości przedsiębiorstwa.
Publikacja odnosi się do teorii modeli biznesowych, akcentując istotność kapitału finansowego i intelektualnego, wprowadzania innowacji oraz wykorzystania efektów sieciowych w kreowaniu wartości firmy. Założeniem jest kompleksowe podejście do tych zagadnień, co czyni z książki potencjalnie istotne wydarzenie na polskim rynku wydawnictw ekonomicznych.
